וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חיים רמון מנסה להרגיע את כל הגזרות

25.12.2014 / 20:43

מחזיק זכויות הניהול נפגש עם איל ברקוביץ' ונזף בו על התבטאויותיו בתקשורת. רמון נועד גם עם ראשי עמותת האוהדים כדי להרגיע את המחאה נגדו, אבל נראה שהאוהדים ימשיכו למחות

one

אחרי העימות התקשורתי בין איל ברקוביץ' לבין עידו חג'ג', שהכניס השבוע את הפועל תל אביב לסחרור, התקיימה (חמישי) פגישה בין מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב, חיים רמון, לבין ברקוביץ'. רמון נזף במנהל המקצועי על התבטאויותיו בתקשורת, ודרש ממנו להפסיק במידי לנהל את הדברים בפומבי עוד לפני שללובנו בתוך המועדון. בנוסף, דרש מחזיק זכויות הניהול כי יפסיק לדון בשכר השחקנים ובמשכורות של אנשי המועדון.

השיחה, כך ציינו בהפועל תל אביב, נועדה להרגיע את הרוחות והכעסים ולחזור לשגרת עבודה רגילה. כרגע אין שינוי במעמד של ברקוביץ' מבחינת רמון, והוא ימשיך לנהל במשותף גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת תקציבית.

לאחר הפגישה עם ברקוביץ' יצא רמון להיפגש עם ראשי עמותת האוהדים, שדרשו ממנו השבוע לעשות סדר בקבוצה. חלק מהדברים שעליהם ישוחח רמון עם העמותה הם בעניין המחאה כנגדו של האוהדים. הוא יבקש מהם לעזור לו להרגיע את הרוחות גם בצד הזה, אף שכבר מול קרית שמונה ביום שני מתכננים האוהדים לחזור ולמחאות כנגד רמון וברקוביץ'.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ'. ברני ארדוב
הפעם ישמור על הפה? ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully