וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בשחייה: מורז וזיבנר שברו שיאים ישראלים

25.12.2014 / 19:10

העולה החדשה שיפרה בשנייה ו-75 מאיות את השיא ב-100 חופשי וקבעה 53.46 שניות, גמבורג ניצח את טומרקין במשחה המקביל אצל הגברים. זיבנר שיפרה מאית את שיאה ב-200 פרפר. שתי מדליות זהב לגל נבו

קרן זיבנר שחיינית ישראלית. מגד גוזני
כיכבה ב-200 פרפר. זיבנר/מגד גוזני

היום השני באליפות החורף בשחייה שנערך בבריכה בוינגייט סיפק שוב שלל שיאים ישראלים ובינלאומיים לצד רגעים מרגשים. במוקד התחרות עמדה אנדראה מורז שקבעה שיא ישראלי בגמר 100 חופשי ועצרה את השעונים על 53.46 שניות. השחיינית מהפועל ירושלים מחקה את שיאה של זוהר שיקלר ושיפרה אותו ב-1.75 שניות בדרך לקביעת שיא בינלאומי. שיקלר עצמה סיימה שנייה וג'סיקה אנטילס הגיעה שלישית.

במשחה המקביל לגברים, דוד גמבורג הצליח להשוות את שיאו הישראלי ובדרך רשם שיא בינלאומי נוסף עם 48.23 שניות תוך שהוא משאיר מאחור את יעקב טומרקין ואור סבתיה. קרן זיבנר כיכבה ב-200 פרפר ושיפרה במאית את השיא הישראלי בו היא מחזיקה תוך שהיא קובעת 2:10.85 דקות. באותו משחה אצל הגברים איתי גורביץ' הוכתר כאלוף ישראל עם 1:55.11 דקות. מארק חינאווי סיים רק רביעי.

אנדראה מורז שחיינית ישראלית, במרכז. מימין: ג'סיקה אנטילס. משמאל: זוהר שיקלר. מגד גוזני
שיא נהדר. אנדראה מורז, במרכז/מגד גוזני

גל נבו, שעשה שינוי לפני מספר חודשים עם עזיבתו של ליאוניד קאופמן, סיים ראשון ב-200 חזה והיה רחוק שבע מאיות בלבד מהשיא שלו בדרך לקבוע 2:07.21 דקות תוך שהוא מקדים את איליה גלדישב ואמרי גניאל. דיאנה ניקנורוב חגגה עם הזהב המקביל לנשים עם 2:33.74 דקות. גם גיא ברנע עמד הערב בראש הפודיום, ללא שיא, והוכתר כאלוף ישראל ב-50 גב עם 23.86. יונתן קופלב נגע בבריכה 36 מאיות אחריו. אור תמיר זכתה באותו משחה לנשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמית עברי, במרכז, אנדראה מורז, משמאל, נסטיה קורטקוב, מימין. מגד גוזני
באה בעיקר ליהנות מהאווירה. עברי, במרכז לצד מורז וקורטקוב/מגד גוזני

שני שיאים בינלאומיים חדשים קיבלנו ב-100 מעורב אישי לגברים ולנשים. עמית עברי הייתה קרובה לשפר את השיא הישראלי אבל הסתפקה ב-58.95 שניות כשהיא חולפת על פני אנדראה מורז ונסטיה קורטקוב. נבו חגג שיא בינלאומי משלו עם 53.67 שניות והתגבר בקלות על יהב שחף ואורי טרלצקי. נבו אמר בסיום התחרות: "תמיד נחמד להיות כאן וכיף לראות את החבר'ה הצעירים שוברים שיאים. זה נותן אופטימיות לכל הענף. בסך הכול אני מרוצה מההתקדמות שלי ונעשה מאמץ להגיע מוכנים ככל האפשר לתחרות הקריטריונים שתתקיים באפריל". עברי הוסיפה: "תמיד כיף להתחרות בבית, במיוחד בבריכה הזו. אני נמצאת בשלב ביניים לקראת השגת המטרה האולימפית באפריל. באתי לשחות גם משחים שאני רגילה לשחות בתקופה האחרונה וגם כאלה שלא. אני בעיקר נהנית מהאווירה".

גיא ברנע, במרכז, עם יונתן קופלב, תומר זמיר. מגד גוזני
בלי בעיות. גיא ברנע מונף/מגד גוזני
גל נבו, במרכז, יהב שחף, אורי טרלצקי. מגד גוזני
סיים עם דאבל. גל נבו, במרכז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully