וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רובן ראיוס מחזיק בהצעות מיוון

25.12.2014 / 10:45

הקשר הספרדי ממתין לתשובה מהמועדון, גם פאוק בתמונה. סטנוייביץ' יחליט סופית אחרי גמר גביע הטוטו. ורד קיבל אישור לחזור לאימונים מלאים, מכבי פתח תקוה מעוניינת בכליבאת

one

קשר מכבי חיפה, רובן ראיוס, מחזיק במספר הצעות מהליגה היוונית וממתין לתשובה לגבי עתידו. על פי גורמים במכבי חיפה, נראה כי ראיוס יעבור ליוון אם לא ימשיך בקבוצה לאחר ינואר, ולא ימשיך לשחק בליגת העל. התקשורת היוונית מדווחת בימים האחרונים כי אחת הקבוצה המעוניינות בשחקן היא פאוק סלוניקי, של איל גולסה. גם אסטרס טריפוליס, קבוצתו לשעבר של ראיוס, ואפואל ניקוסיה הקפריסאית מעוניינות בשחקן. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' קיבל החלטה להביא את גילי ורמוט במקום הספרדי, אולם המגעים עם קשר הפועל תל אביב עדיין לא החלו בשל העלויות הכלכליות הכרוכות בהגעתו ולכן הוא ביקש לשקול פעם נוספת את עתידו, כשההחלטה אמורה להתקבל ממש בקרוב, עד לאחר גמר גביע הטוטו ביום רביעי.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
יעבור ליוון? ראיוס/ניב אהרונסון

חיפה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, בו אמור עידן ורד לערוך לראשונה מאז הפציעה אימון מלא. ורד, שהיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה במהלך החודש האחרון וכבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים בהם שותף, צפוי להיות כשיר למפגש אולם ההחלטה הסופית לגביו תתקבל עד מחר. בחיפה מתכוונים לזמן את הקשר לשיחה על עתידו, מתוך כוונה להחתימו על חוזה ארוך טווח. בקרוב צפויה פגישה בין הצדדים. קובי מויאל ואייל משומר התאמנו ויהיו כשירים לשבת. בניון ובוקולי קיבלו מנוחה, אך גם הם צפויים להיות כשירים. מוחמד כליבאת, החלוץ שמחוזר על ידי בני סכנין, מבוקש גם במכבי פתח תקוה ובימים הקרובים צפויות התפתחויות לגביו.

אדין צוצאליץ', בלם הירוקים דיבר באימון על המשחק הקרוב מול בית"ר: "המשחק הקרוב מאוד חשוב בשבילנו. ננסה לנצח כמובן אחרי שהפסדנו נגדם בפעם שעברה. אני חושב שאנחנו משחקים יותר טוב עכשיו ואפשר לראות את השיפור בתוצאות. אנחנו צריכים להמשיך לאסוף נקודות גם במשחקי חוץ".

"אני נהנה פה בחיפה ואני מאוד גאה לשחק פה. אני מנסה לתת את כל מה שאני יכול למועדון, לא משנה אם אני משחק או לא. בכדורגל דברים נזילים ומשתנים מהר".

על יוסי בניון אמר הבלם: "בשבילי יוסי הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה, אני חושב שהוא אנדרייטד. כל אחד יכול לעשות טעויות. אני חושב שהוא מאוד חשוב לקבוצה שלנו והוא גם בנאדם נהדר".

הכרטיסים למשחק מול בית"ר אזלו הבוקר. 27 אלף אוהדי מכבי חיפה יגיעו למשחק, ועוד 3,000 אוהדי בית"ר ירושלים. חיפה החלה במכירת כרטיסים לגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב (רביעי, 19:30) בנתניה. עד אתמול נרכשו 1,500 כרטיסים בלבד. ההערכה היא שהמכירה תצבור תאוצה לאחר המשחק במוצאי שבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צוצאליץ' מדבר באימון. מכבי חיפה TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully