וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר קיבלה אישור לייצג את בריטניה

24.12.2014 / 20:41

עכשיו זה רשמי: הג'ודוקא שלא נטלה חלק בתחרויות ג'ודו במשך 20 חודשים, חוזרת לפעילות תחת דגל בריטניה אחרי שהתקבל האישור של איגוד הג'ודו הבינלאומי, והיא תיאבק על הקריטריון האולימפי לריו. "עדיין מתקשה לעכל את זה", אמרה

ג'ודוקא ישראלית אליס שלזינגר. קובי אליהו
שיהיה בשעה טובה. שלזינגר/קובי אליהו

עכשיו זה סופי ורשמי: אליס שלזינגר תצייג את בריטניה ותחזור בקרוב להתחרות בסבב הג'ודו העולמי במטרה להגיע לריו. שלזינגר שניהלה מאבק ארוך מול איגוד הג'ודו הישראלי קיבלה הערב (רביעי) רשמית אישור מאיגוד הג'ודו העולמי להירשם כספורטאית מטעם האיגוד הבריטי כמי שמחזיקה בדרכון בריטי בזכות אימה.

שלזינגר (63 ק"ג), שלא התחרתה בענף ב-20 החודשים האחרונים, תוכל לשוב להתחרות ולהיאבק על כרטיס לריו. כידוע, בשבוע שעבר הגישה הג'ודוקא, שייצגה את ישראל במשלחות לאולימפיאדות בבייג'ינג ובלונדון, בקשה לייצג את נבחרת בריטניה אחרי שקיבלה את השחרור הרשמי מאיגוד הג'ודו הישראלי. בחודשים האחרונים חיפשה לעצמה שלזינגר קורת גג חדשה, ובסוף מצאה את בריטניה כמי שתאמץ אותה תחת חסותה.

בשבוע שעבר אף רשמה שלזינגר זכייה מעודדת מאוד כשהשתתפה באליפות בריטניה הפתוחה וזכתה במדליית הזהב. בזמן שלא נטלה חלק בתחרויות ג'ודו, שלזינגר התמקדה בענף הסמבו הלא אולימפי והוכתרה במשך שנתיים רצופות כאלופת העולם. כעת מצפה לה מאבק עיקש כדי להבטיח את הקריטריון האולימפי ואולי בדרך גם מאבקים על המזרון מול יריבתה הספורטיבית, ירדן ג'רבי, בשל העובדה ששתיהן מתחרות תחת אותה קטגוריה.

אליס שלזינגר כתבה בדף הפייסבוק שלה: "קיבלתי היום אישור רשמי מאיגוד הג'ודו העולמי לבקשתי לייצג את בריטניה בג'ודו. מאבק של שנתיים הגיע לסיומו ואני עדיין מתקשה לעכל זאת. התחושות חזקות מאוד, ממש קשות לתיאור במילים. סיימתי לעסוק בטפל ועכשיו מתפנה לחזור לאתגר האמיתי. דרך ארוכה וקשה עוד לפני. צר לי שהדברים הסתיימו כפי שהסתיימו עם האיגוד הישראלי, זה לא היה חייב להסתיים כך. עם זאת, פני לעתיד. אני אסירת תודה לאיגוד האנגלי על שאפשר לי לחזור למזרן הג'ודו. תודה לכל מי שתמך לאורך הדרך. אין מילים שיכולות לתאר עד כמה תמיכתכם משמעותית בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully