וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "אסור שנאבד את הייחוד של הפועל ירושלים"

24.12.2014 / 17:38

הבעלים של הפועל ירושלים פרסם סטטוס בפייסבוק בו הוא קורא לאוהדים לתמוך ברגעים הקשים: "אין לי ספק שהפרויקט שלנו יצליח, אבל זה ייקח זמן. ננצח רק בזכות אהבת הקהל"

אחרי חמישה הפסדים רצופים, הסערה בהפועל ירושלים ממאנת לגווע. האדומים רוצים לצאת מהמשבר ולהשיג סוף סוף ניצחון מחר (חמישי) בשמינית גמר הגביע מול א.ס רמת השרון, כשמסביב מנסים בקבוצה להרגיע את הרוחות. היום (רביעי) פרסם הבעלים אורי אלון סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא קורא לאוהדים להמשיך לעודד את הקבוצה, למרות המצב הקשה.

"הפועל ירושלים במשך שנים התגאתה בקהל הכי טוב בארץ. היינו הקהל הכי טוב בגלל המיוחדות שלנו: עידוד בלתי פוסק, תמיכה גם ברגעים פחות טובים, אהבה אמיתית לעיר ולקבוצה שמייצגת אותה. "יש בנו אהבה והיא תנצח" היה מוטו שהיינו גאים בו".

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. קובי אליהו
"שלא נאבד את הייחוד". אורי אלון/קובי אליהו

אלון המשיך: "לפני שנה התחלנו תהליך שישנה את הפועל ירושלים לנצח. יצאנו ממלחה הקטן לארנה הגדולה, העמדנו תקציבים יותר גדולים, והצבנו יעדים שאפתניים וארוכי טווח. הקהל הגיב בצורה מדהימה. שלשנו את כמות המנויים והקהל הצביע ברגליים. האהבה התפשטה. אני והשותפים שלי לקבוצת הבעלות באנו כי רצינו לתרום חזרה לקהילה ולעיר, ולבנות פה מועדון כדורסל ברמה אירופאית גבוהה, ולהביא את הפועל ירושלים לגבהים שהיא עדיין לא חוותה.

"אין לי ספק שאנחנו נצליח, אבל אני רוצה להדגיש ולהזכיר לכולם שזה תהליך שייקח כמה שנים. אני כמובן אשמח לתוצאות מיידיות אבל כולם חייבים להבין שההישגים האמיתיים יגיעו תוך שנים של עשייה. באופן אישי, כל פעם שהתחלתי פרוייקט והאמנתי בו לאורך זמן, הוא היה הצלחה אדירה. הפועל ירושלים לא תהיה שונה מהפרויקטים האחרים. אני מצפה שיהיו לנו הצלחות רבות בשנים הקרובות, אבל יותר מהכל, אני לא רוצה שנאבד את המיוחדות ההיא - אותה האהבה הזאת שתמיד היתה לנו לקבוצה, אהבה שלא ראיתי בשום מקום אחר בעולם. אהבה שלא תלויה בהישג כזה או אחר.

"יש לנו עכשיו הרבה יותר אמצעים מאי פעם. יש לנו משאבים כלכליים, יש לנו את ההיכל הכי גדול בארץ, יש לנו חזון ארוך טווח. ועדיין - מה שינצח בסופו של דבר תהיה האהבה והתמיכה של האוהדים שלנו גם בניצחונות וגם בהפסדים. אהבה שלא תלויה בדבר. אז - אנחנו ננצח! כי עכשיו, בניגוד לעבר, זה באמת
תלוי בנו".

דרווין קיצ'ן צפוי לשחק מחר מול רמת השרון, אך לאחר מכן יזכה למנוחה ארוכה בשל שברי מאמץ ברגל. בירושלים עשויים לצרף במקומו שחקן זר לתקופה קצרה.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
חוזר זמנית. קיצ'ן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully