וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי לשחקניו: "נצטרך לעבור את התקופה הזו ביחד"

24.12.2014 / 17:11

מאמן בית"ר ירושלים שוחח עם שחקני הקבוצה במטרה להוציא אותם מהתקופה הקשה. במועדון מאמינים שאפשר יהיה להוציא תוצאה טובה מהמשחק מול מכבי חיפה בשבת. מתיאס דפדריקו עדיין מועמד

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי שוחח עם שחקניו על המשחק מול הפועל באר שבע ועל התקופה בה נמצאת הקבוצה. קורצקי אמר לשחקניו: "נצטרך לעבור את התקופה ואת ההפסד הזה ביחד. אין לנו זמן לשקוע בהפסד הזה יותר מדי. כבר ביום שבת יש משחק מול מכבי חיפה וזה משחק חשוב מאוד". לאחר מכן, קורצקי דיבר על הטעויות במהלכים שהובילו לספיגה. בבית"ר מאמינים שביחד עם קורצקי יהיה ניתן לצאת מהמצב ובמועדון קיימת אופטימיות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת.

ז'רקו קוראץ' התאמן היום כרגיל עם חבריו, אך הוא על סף מעבר רשמי להפועל חיפה. החלוץ עשוי לסכם עוד היום את התנאים בחיפה ולחתום על חוזה לשלוש עונות וחצי ובכך להשלים לפחות מבחינתו את העסקה. ההערכה היא שבעלי האדומים יואב כץ ובעלי בית"ר אלי טביב יגיעו לסיכום על התשלום עבור כרטיסו של השחקן.

בינתיים בבית"ר רוצים לחזק את הקבוצה ולהביא שחקנים במקומו של קוראץ' כשמתיאס דפדריקו הארגנטינאי עדיין בין המועמדים. השחקן, שהושווה בארגנטינה לליאונל מסי ודעך מעט בתקופה האחרונה, עשוי להגיע לקבוצה, אך כעת נמשכות בדיקות העלות של השחקן.

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. ברני ארדוב
עדיין אופטימי. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully