וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: שחזור הגמר האחרון במוקד משחקי סוף השבוע

25.12.2014 / 8:00

האלופה תל אביב פיונירס תארח את סגניתה ירושלים ליונס (שישי, 10:00, אוניברסיטת ת"א). בחמישי, דאבל הדר בקראפט: רבלס - סילברבקס (19:00), קינגס - אנדרדוגס (21:40). במוצ"ש (21:00): האמרס - טרופרס

תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי. יעל שם-טוב, מערכת וואלה! NEWS
שחזור הגמר. הליונס והפיונירס מוכנים/מערכת וואלה! NEWS, יעל שם-טוב

לא פחות מארבעה משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב ברחבי ליגת הפוטבול הישראלית, כאשר העונה מתקרבת לישורת האחרונה שלה.

המחזור ייצא לדרך ביום חמישי עם דאבל הדר באצטדיון קראפט. ב-19:00 יארחו יהודה רבלס הבלתי מנוצחים את מזכרת בתיה סילברבקס, שינסו לשפר את הרושם מההפסד להאמרס ולהתמודד מול קו ההגנה הקטן והמהיר של המורדים. הסילברבקס יצטרכו למצוא גם פתרון לבעיות בסקנדרי, לאחר שהליונס חגגו עליהם ומשחק המסירה של הרבלס לא פחות טוב.

במשחק השני, ב-21:40, תארח ירושלים קינגס את חיפה אנדרדוגס. המלכים ינסו להתאושש מהתבוסה הקשה לרבלס מול החיפאים, שרק לפני שבוע עשו את הדרך לירושלים וספגו הפסד ראשון העונה. המארחים חייבים להימנע מכמות האיבודים שהייתה להם מול המורדים (11).

ביום שישי ייערך במגרש של אוניברסיטת תל אביב (10:00) מפגש מרתק, שחזור גמר העונה שעברה, בין תל אביב פיונירס לירושלים ליונס. שתי הקבוצות פתחו את העונה עם תבוסות מול הרבלס, אבל לאחרונה נכנסו לכושר טוב. קו ההגנה של האריות, בראשות יוני קופר וג'וש פלאסטר, ינסה לעשות בעיות לקוורטרבק המארח, עדי חכמי ומנגד, יהיה מעניין לראות כיצד תתמודד ההגנה האחורית של הפיונירס מול משחק המסירות האיכותי של היריבה, שם מככבים האקסים של תל אביב, חיים שיף ודוד אבל.

במוצאי שבת יינעל המחזור ברמת השרון (20:00), כאשר ההאמרס ימתינו לפתח תקוה טרופרס. שתי הקבוצות מנסות להוכיח, גם לעצמן, שהן שייכות לחבורת העילית של הליגה. המשחק האווירי של הפתח תקואים ינסה לעשות את ההבדל מול קו הגנה חזק וקו אחורי חלש יחסית של המארחת, בעוד ההגנה תפגוש את שחקנה לשעבר, בר רודיך. ההמארס חייבים לעשות משהו מיוחד על מנת לעצור את התופס של פתח תקוה, דביר ארג'ואן, שנהנה מעונה נהדרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully