וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונרוי צפוי לסגור במכבי פתח תקוה, ניסיון לממן עסקת גבאי

24.12.2014 / 10:00

בקבוצה עושים מאמצים לצרף את הקשר הספרדי של קלוז', שמועמדותו פורסמה בוואלה! ספורט ואמור להגיע השבוע. רן בן שמעון ביקש להחתים את מגן מכבי חיפה, שהגעתו תלויה בתקציב שיישאר

one

במכבי פתח תקוה עושים מאמצים לסגור עוד היום (רביעי) את עסקת החתמתו של הקשר הספרדי אייטור מונרוי ולקדם בימים הקרובים את עסקת העברתו של אלעד גבאי. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, הם שניים מתוך שלושה שחקנים שמעוניין רן בן שמעון להחתים בקבוצה והוא אף הודיע על החלטתו להנהלת הקבוצה.

נתחיל עם קשר קלוז', שהמשא ומתן עימו החל עוד בשבוע שעבר. הוא עשוי לנחות כבר ביום שישי בישראל ולצפות במשחק הקבוצה מול מכבי נתניה. במועדון אישרו אתמול כי השחקן נמצא במשא ומתן מתקדם. "המטרה היא שינחת כבר בסוף השבוע. מדובר בשחקן חשוב שיוכל לתרום רבות ליציבות מרכז השדה שלנו", אמרו במועדון. במקרה שמונרוי יגיע, בן שמעון עשוי להפתיע ולשחרר את אחד משחקני מרכז השדה שלו. כרגע, מלבד בריאן חרסיסיץ', מתחרים על עמדה אחת מרואן קבהא, גידי קניוק ומשה לוגסי, שלא ברור האם ירצה להישאר לאחר שישוב מפציעה.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בן שמעון מאוד אוהב את גבאי"/אדריאן הרבשטיין

לגבי גבאי, במועדון מנסים למצוא מימון להגעתו לישראל. אחת האפשרויות שעלתה היא לשאול את השחקן עם אופציה להארכת החוזה בתום העונה. "בן שמעון מאוד אוהב את גבאי, הוא רוצה אותו, אבל קודם נצטרך לבחון כמה כסף יישאר אחרי שנחתים קשר וחלוץ", הסבירו במועדון.

פתח תקוה תארח במוצאי שבת (18:30, המושבה) את מכבי נתניה בתקווה שניצחון יקרב אותה עוד יותר למטרה בסיום הסיבוב – מקום בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully