וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ אופטימי: "מאמין שהדברים עם קוראץ' יסתדרו"

24.12.2014 / 8:17

נכון לעכשיו עסקת העברתו של קוראץ' מבית"ר ירושלים לא נסגרת בשל המכשול מול קבוצתו המונטנגרית. האדומים עשויים לשאת בתשלום. אם קוראץ' יגיע, מאוולי או ריקטס צפויים להשתחרר

one

בהפועל חיפה ממתינים לראות האם זטה המונטנגרית תגיע לסיכום עם בית"ר ירושלים כדי לסגור רשמית את עסקת ז'רקו קוראץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במונטנגרו משוכנעים שזטה תטרפד את עסקת העברתו של החלוץ להפועל חיפה אם בית"ר לא תעביר את 160 אלף היורו שהיא חייבת להם לטענתם, וכעת צריך לראות האם חיפה תשלם את הסכום למונטנגרים.

הבעלים של חיפה, יואב כץ, אמר בנושא: "צריך לראות איך הדברים יסתדרו בין המונטנגרים לבית"ר. האם אנחנו נשלם בסופו של דבר? אני לא יודע, אבל בסוף הם יסתדרו ואני מאמין שקוראץ' ישחק בהפועל חיפה".

אם קוראץ' יעבור, בחיפה צפויים לשחרר את אחד החלוצים הזרים כשהעדיפות היא לוותר על אוסיי מאוולי. אם המהלך הזה לא יסתדר, נשקלת האפשרות גם לנסות ולהגיע להסדר עם טוסיין ריקטס ולשחרר אותו, אך כאמור האדומים מעדיפים שהקנדי יישאר על חשבון מאוולי. "אני לא יכול להגיד בוודאות שאם קוראץ' יגיע נשחרר את אחד החלוצים, אבל אנחנו בהחלט שוקלים את זה", הוסיף כץ.

ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים לפני לואי טהא שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
היכן הוא ישחק? קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully