וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ובני יהודה נפרדו בתיקו 1:1

13.9.2002 / 19:31

דוד רביבו העלה את אשדוד ליתרון במחצית הראשונה, אך הרכש מנור חסן השווה עבור ה"זהובים". גפני הורחק מבני יהודה בדקה ה-84. אוחנה: "היינו יותר טובים מאשדוד". לוי: "התוצאה משקפת"

ליגת העל נפתחה היום במשחק בין מ.ס. אשדוד לבין בני יהודה ת"א שנפרדו בתיקו 1:1. המשחק נערך במגרש באשדוד, שרק הבוקר קיבל את אישורה של המשטרה. כמו כל הליגה, שנפתחה באיחור של שלושה שבועות, גם המשחק עצמו נפתח באיחור, אולם של רבע שעה בלבד. האיחור נגרם בשל לחץ מסיבי על השערים של מאות אוהדי אשדוד שלא הספיקו לקנות כרטיס. שופט המשחק, אלון יפת, אישר את האיחור לאחר התייעצות עם ההתאחדות לכדורגל.

דוד רביבו כבש את השער הראשון של העונה, כאשר בדקה ה-36 העלה את אשדוד ליתרון. אולם, בדקה ה-49 שחקן הרכש של בני יהודה, מנור חסן, שככל הנראה יהפוך מהר מאוד ליקיר השכונה, כבש שער שוויון והבטיח לעולה חדשה את נקודתה הראשונה העונה. החל מהדקה ה-84 שיחקה בני יהודה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של רוני גפני בגלל כרטיס צהוב שני.

כל המחצית השניה של המשחק היתה בשליטה מוחלטת של בני יהודה, שאף הצליחה לבעוט שני כדורים לקורה, אך לא הצליחה לגרוף את שלוש הנקודות והסתפקה בתיקו במקום בו יפסידו הרבה קבוצות.

את האכזבה של בני יהודה ביטא מאמנה אלי אוחנה, שאמר בסיום: "שיחקנו יותר טוב מאשדוד, הגענו להרבה מצבים שהיינו צריכים לנצל כדי לנצח את המשחק. בכל מקרה, הוכחנו שלבני יהודה יש קבוצה טובה".

מאמנה של אשדוד, אלישע לוי, לא קיבל את הגרסה הצהובה של מהלך העניינים ואמר: "זה המשחק הראשון של העונה וראו את זה על המגרש. לדעתי התוצאה משקפת את מהלך העניינים כאשר המחצית הראשונה היתה בשליטתנו והשניה בשליטתם. בהמשך העונה יבואו הניצחונות ואיתם הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully