וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: אלון חרזי לא יפוטר מהפועל עכו גם אם יפסיד לסכנין

23.12.2014 / 16:31

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי לא נכנע לאיומי ההנהלה. גורם בקבוצה: "שאף אחד לא יתפלא אם חרזי יישאר עד סוף העונה". הקשר מילאן סמיליאניץ' (28) סיכם עקרונית בקבוצה עד סוף העונה

one

אחרי איומי ההנהלה להתפטר והפעלת לחץ מצד אנשי עסקים המקורבים למועדון, נראה ששמעון לנקרי, ראש עיריית עכו, מסרב בשלב זה לפטר את אלון חרזי מתפקידו. גורמים בכירים בהפועל עכו מעריכים שגם אם הקבוצה תפסיד בשבת מול בני סכנין, חרזי ימשיך בתפקידו. את מרב התקציב של המועדון הצנוע מממנת כרגע עיריית עכו. כנגזרת מזה, ישנו קשר חזק בין חרזי ללנקרי, שרואה במאמן כמינוי אישי שלו. לכן בשלב זה לנקרי לא מוכן לפטר את חרזי ואף גורמים בהפועל עכו אמרו היום: "שאף אחד לא יתפלא אם חרזי יישאר עד סוף העונה". יתרה מכך, לנקרי, שקיבל אתמול איומים מצד הנהלת המועדון שאם הקבוצה לא תיפרד מחרזי כל צמרת הנהלת המועדון תתפטר, סירב להיפגש עם ראשי הקבוצה. מקורבים לאיש ציטטו היום את דבריו: "היחיד שיחליט אם חרזי ימשיך או יעזוב את הקבוצה זה רק אני", אמר אתמול לנקרי. "בשלב זה אין מה לדבר על זה".

אם עכו תפסיד בשבת שוב, הנהלת הקבוצה תדרוש להיפגש עם ראש העיר ותעביר לו מסר נוסף שאם חרזי לא יעזוב את המועדון כל צמרת ההנהלה תתפטר. כרגע נראה כי האיומים האלה לא ממש מרשימים את ראש העיר, אך אם עכו תספוג הפסד נוסף ייתכן שלנקרי ישנה את דעתו.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ישנו קשר חזק בין חרזי ללנקרי, שרואה במאמן כמינוי אישי שלו. חרזי/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר. הקשר מילאן סמיליאניץ' (28) סיכם עקרונית בקבוצה עד סוף העונה. לגנצ'לרבירליהי הטורקית המחזיקה בכרטיסו תשאיל אותו לעכו ותממן את רוב שכרו עד תום העונה. עם זאת, לעכו יש חריגה בתקציב וייתכן כי גם העובדה שהקבוצה הטורקית תממן את רוב שכרו המוכר לא תעזור לקבוצה הצפונית להעבירו בבקרה התקציבית. לכן כרגע עדיין לא נשלח חוזה חתום לשחקן. סמאליאניץ', הידוע בכינויו "לולה", גדל בפרטיזן בלגרד ושיחק באספניול וספורטינג חיחון הספרדיות, לפני שחזר לפרטיזן ב-2010 ופרח מחדש אצל אלכסנדר סטנוייביץ'. בעונה שעברה השתייך לגנצ'לרבירליהי הטורקית, אך משחקו האחרון היה בדצמבר אשתקד. הוא הוצע בעבר למכבי תל אביב ובספטמבר האחרון נחת להתרשמות בהפועל באר שבע. מכבי פתח תקוה והפועל עכו חפצו בשירותיו לאחר שבבירת הנגב הוחלט לוותר עליו, אך עלותו הגבוהה לא אפשרה למועדונים להחתימו כבר בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully