וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון מלא לקובי מויאל. גבאי קיבל אישור לעזוב

23.12.2014 / 14:11

הקשר עשוי לשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת. המגן צפוי למצוא קבוצה אחרת בינואר, כנראה בהשאלה. ורד לא התאמן, צוצאליץ' עשוי להישאר אם יגלה יציבות גם במחזורים הקרובים

one

הניצחון של הפועל באר שבע בטדי אמש (שני) הגדיל שוב את הפער שלה ממכבי חיפה לתשע נקודות, אבל הירוקים מאמינים שהשיפור בשבועות האחרונים יוביל לצמצום הפער מהצמרת במחזורים הקרובים. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', מוטרד מאוד ממשחק ההגנה של הקבוצה ובאימונים שם דגש גם על הנעת הכדור.

המגנים אייל משומר וטאלב טואטחה לא התאמנו היום (שלישי) בשל הצטרפותם למחנה הנבחרת. משומר שסבל ממתיחה ישוב לאימונים מחר וההערכה היא שיהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת. מי שלא התאמן היום היה עידן ורד שמחלים מפציעה וכרגע עדיין בספק למשחק. קובי מויאל ערך אימון מלא ועשוי לשחק מול קבוצתו לשעבר.

כרגע אין כל התקדמות בגזרת גילי ורמוט. כזכור, אייל ברקוביץ' לחץ על הירוקים לצרפו, אך טרם הוגשה הצעה בעניין. סטנוייביץ' ממשיך לחפש גם זרים ובקרוב יקבל החלטה בעניין שלושת הזרים שלו. אדין צוצאליץ' עשוי להישאר אם יגלה יציבות גם במחזורים הקרובים. המגן אלעד גבאי קיבל אישור לעזוב את הקבוצה ובמועדון מאמינים שיושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully