וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש איש למקומו: הכרעות פלייאוף ודראפט במחזור הסיום של ה-NFL

27.12.2014 / 9:00

ב-NFC: אטלנטה וקרוליינה בקרב על כרטיס לפלייאוף, גרין ביי ודטרויט תלחמנה על בית הצפון, סיאטל רוצה יתרון ביתיות. ב-AFC: מאבקים של הרגע האחרון על הווילד קארד. ומי תיבחר ראשונה בדראפט?

סטיב סמית' בולטימור רייבנס עם קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Patrick Semansky, AP
קאם ניוטון יהיה בפלייאוף? וסטיב סמית'?/AP, Patrick Semansky

המחזור האחרון ב-NFL ייערך במלואו מחר (ראשון) בערב, כאשר 16 משחקים ינעלו את העונה הסדירה ויחרצו את הגורלות האחרונים בנוגע לזהות העולות לפלייאוף, אלופות הבתים והבוחרות בדראפט. כמיטב המסורת, את הפריביו למחזור הסיום נציג בצורה נוחה יותר, עם כל אחד מהבתים בנפרד ולא על פי סדר שעות המשחקים, שכן כל הקבוצות פוגשות במחזור הסיום יריבות מתוך הבית שלהן.

סי ג'יי אנדרסון שחקן דנבר ברונקוס. AP
הברונקוס רוצים את שבוע החופש, הצ'ארג'רס את כרטיס הווילד קארד/AP

AFC:

מזרח:

20:00: ניו אינגלנד (3:12) - בפאלו (7:8)

ההפסד של דנבר בסינסינטי הפך את המפגש הזה למשחק לפרוטוקול בלבד, אחרי שהפטריוטס כבר הבטיחו את המקום הראשון בחטיבה. הם עשויים להעניק מנוחה למספר שחקני מפתח, מה שאולי יאפשר לבילס, שנותרו סופית מחוץ לפלייאוף אחרי ההפסד באוקלנד, לנצח בפוקסבורו לראשונה מאז נובמבר 2000 ולהרוס לפטריוטס את רצף הניצחונות הביתיים המסחרר מול יריבות מה-AFC.

20:00: מיאמי (7:8) - ניו יורק ג'טס (12:3)

גם היונקים, שניצחו לפני חודש את הג'טס 13:16, נשארו בחוץ בסוף, למרות ניצחון דרמטי על מינסוטה. הסילונים, אולי במשחקו האחרון של רקס ריאן בתפקיד, ינסו לשפר את מצבם לקראת הדראפט.

צפון:

בין ראשון לשני, 3:30: פיטסבורג (5:10) - סינסינטי (4:1:10)

הרבה אקשן בצפון. שתי הקבוצות כבר בפלייאוף, הסטילרס אחרי שלושה ניצחונות רצופים והבנגאלס אחרי שניים, ה-0:30 בקליבלנד והניצחון המרתק על דנבר. עכשיו הן נפגשות בעיר הפלדה לקרב על המקום הראשון בבית, כאשר המנצחת עשויה לארח את המפסידה כבר בעוד שבוע בסיבוב הראשון של הפלייאוף. המפגש הראשון העונה נערך לפני שלושה שבועות בלבד והסתיים ב-21:42 עוצמתי לפלדות באוהיו.

20:00: בולטימור (6:9) - קליבלנד (8:7)

הרייבנס פישלו בגדול בשבוע שעבר עם ההפסד ליוסטון. עכשיו הם חייבים ניצחון על הבראונס המפורקים ובמקביל, לקוות שסן דייגו תפסיד בארוהד לקנזס סיטי. אם זה יקרה, העורבים יהיו בפלייאוף. אם לא, הם יחמיצו אותו בפעם השנייה ברציפות מאז הזכייה באליפות. בולטימור ניצחה בקליבלנד בקושי 21:23 במפגש הראשון העונה ותנסה לנצל את העובדה שלבראונס, אחרי ארבעה הפסדים, אין קוורטרבק שכן ג'וני מנזל סובל מזעזוע מוח. קונור שואו, רוקי אלמוני, יפתח מאחורי הסנטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
הרבה אקשן בצפון. ביג בן רות'לסברגר/AP, Gene J. Puskar

מערב:

20:00: קנזס סיטי (7:8) - סן דייגו (6:9)

משחק חשוב בארוהד. סן דייגו תהיה בפלייאוף עם ניצחון. אם היא תפסיד, בולטימור יכולה לעלות על חשבונה. אם גם הרייבנס יפשלו, וגם יוסטון תפסיד, קנזס סיטי תעפיל עם ניצחון אבל הסיכויים שלה לא גבוהים, בעיקר לאור העובדה שאלכס סמית' פצוע בטחול ויחמיץ את המשחק, כאשר צ'ייס דניאל יפתח במקומו. הצ'יפס מגיעים אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, אבל גברו העונה על הצ'ארג'רס 20:23. סן דייגו נשארה בחיים בזכות הקאמבק הגדול בסן פרנסיסקו ותנסה לשמור על המומנטום החיובי.

23:25: דנבר (4:11) - אוקלנד (12:3)

ההפסד בסינסינטי השאיר את דנבר בלי יותר מדי עניין במשחק הזה. ניצחון צפוי שלה ייתן שבוע חופש ומאזן ביתי מושלם בסיום העונה. פייטון מאנינג, שסבל מפציעה בשבוע החולף, עשוי לנוח בשלב מסוים, בעיקר עם המשחק יהיה חד צדדי. הריידרס עדיין לא ניצחו העונה בחוץ, אבל כן לקחו שלושה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל מול בפאלו בשבוע שעבר.

דרום:

20:00: יוסטון (7:8) - ג'קסונוויל (12:3)

גם הדרום לא מרגש במיוחד. יוסטון צריכה ניצחון לצד הפסדים גם של בולטימור וגם של סן דייגו כדי להעפיל לפלייאוף. את הניצחון שלה היא כנראה תשיג מול היריבה החלשה שטרם ניצחה העונה בחוץ, אבל אלא אם יקרה נס, ג'יי ג'יי וואט ייאלץ לומר שלום לעונה הכבירה שלו.

20:00: טנסי (13:2) - אינדיאנפוליס (5:10)

הטייטאנס, בעונה מביכה, הפסידו כבר תשעה משחקים ברציפות ומחזיקים במאזן הגרוע בליגה לצד טמפה ביי. אינדי הושפלה בדאלאס ותנסה להתאושש כשהיא יודעת שרק תיקו בין סינסינטי לפיטסבורג יכול להקפיץ אותה למקום השלישי.

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. GettyImages
בלי נס, ג'יי ג'יי וואט יגיד שלום לעונה הגדולה שלו/GettyImages

NFC:

דרום:

20:00: אטלנטה (9:6) - קרוליינה (8:1:6)

הקבוצה השנייה בהיסטוריה שתעפיל לפלייאוף עם מאזן שלילי תגיע מהמשחק הזה, כאשר לפאלקונס ולפנת'רס, למרות עונה מזעזעת ביותר, יש צ'אנס להגיע לפוסטסיזן והן תפגשנה בקרב ישיר על הכרטיס היחיד. אטלנטה עצרה רצף של שני הפסדים עם 14:30 גדול בניו אורלינס שנתן לה את האפשרות לארח את המשחק המכריע. היא תנסה לנצח את הפנת'רס בפעם השנייה העונה, אבל דווקא האורחים בכושר טוב יותר ומגיעים עם שלושה ניצחונות רצופים.

20:00: טמפה ביי (13:2) - ניו אורלינס (9:6)

העונה העגומה של הסיינטס הסתיימה עם ההפסד הביתי החמישי שלהם, מול אטלנטה. המשחק הזה משמעותי יותר לבאקנירס, שעשויים לזכות בבחירה הראשונה בדראפט וצריכים בעיקר לא להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה.

צפון:

23:25: גרין ביי (4:11) - דטרויט (4:11)

שתי הקבוצות כבר בפלייאוף, אבל עכשיו הן הולכות להיאבק על אליפות הבית, עם כל המשמעויות של זה. המנצחת תבטיח את שבוע החופש, כאשר הפאקרס יכולים לזכות בחטיבה כולה אם סיאטל תפסיד. הליונס לא ניצחו בלמבו פילד מאז 1991, הרצף הארוך ביותר בליגה לקבוצת חוץ מול יריבה כלשהי. זה יכול להיות זמן מצוין מבחינתם להתחיל לעשות זאת, אחרי שכבר גברו העונה 7:19 על הפאקרס, אבל בבית של ארון רוג'רס, שעומד על מאזן מושלם העונה לעיני הקהל שלו, זה יהיה קשה עד מאוד.

20:00: מינסוטה (9:6) - שיקגו (10:5)

ג'ימי קלאוסן נפצע, מה שיחזיר להרכב את ג'יי קאטלר שסופסל במשחק ההפסד של הברס לדטרויט, הפסד שהיה הרביעי ברציפות של הדובים. שתי הקבוצות כבר עמוק בפגרה והווייקינגס ינסו לנצח אחרי שני הפסדים דרמטיים רצופים.

קלווין ג'ונסון חוגג עם שחקני דטרויט ליונס. GettyImages
הליונס לא ניצחו בלמבו פילד מאז 1991. אולי הפעם?/GettyImages

מערב:

23:25: סיאטל (4:11) - סנט לואיס (9:6)

בזכות קאמבק מצוין וחמישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם מוחץ במיוחד על אריזונה בחוץ, סיאטל שוב השתלטה על העסק ב-NFC. ניצחון של האלופה ייתן לה את יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף ויקרב אותה מאוד להופעת סופרבול שנייה ברציפות. הראמס הנחילו לסיהוקס את אחד מההפסדים שלהם העונה, 26:28 מרתק באמצע אוקטובר. אחרי שני הפסדים, הם ינסו להדהים עם סוויפ עונתי לא צפוי, שיגרום לבלגן גדול בחטיבה.

23:25: סן פרנסיסקו (8:7) - אריזונה (4:11)

אריזונה נטולת הקוורטרבקים קרסה ברגע האמת והובסה מול סיאטל. היא תשחק בפלייאוף בכל מקרה, השאלה מאיזה מקום ובאיזה מצב תגיע לשם. ריאן לינדלי לא סיפק את הסחורה אבל ימשיך לקבל את הצ'אנס כקוורטרבק וינסה להשיג ניצחון במפרץ, שם הניינרס המאכזבים סוגרים עונת בכורה רעה בביתם החדש ונפרדים מהמאמן ג'ים הארבו, שהחזיר אותם לימיהם הגדולים בשנים האחרונות. הם ינסו לעשות זאת עם ניצחון אחרי שספגו ארבעה הפסדים רצופים.

מזרח:

20:00: וושינגטון (11:4) - דאלאס (4:11)

הקאובויס זכו בבית היחיד ב-NFC שכבר נעול וחתום עוד לפני מחזור הסיום. עכשיו הם ינסו לשפר את העמדה שלהם ולזכות בשבוע החופש, אבל הם לא תלויים בעצמם. בתור התחלה, דאלאס, שמחזיקה איכשהו במאזן חוץ מושלם לעומת מאזן בית שלילי, תנסה להמשיך במומנטום ההתקפי המצוין במסגרתו המטירה 121 נקודות בשלושת משחקיה האחרונים ולנקום בוושינגטון על ההפסד המפתיע מלפני חודשיים. אצל הרדסקינס, שעקצו את פילדלפיה בשבת האחרונה, רוברט גריפין השלישי יפתח ויסיים עוד עונה מאכזבת ופצועה.

20:00: ניו יורק ג'איינטס (9:6) - פילדלפיה (6:9)

ההפסד לוושינגטון סגר את הדלת על העונה של האיגלס, שהחלה מצוין ונמשכה רע לאחר פציעתו של ניק פולס. פילי עם שלושה הפסדים רצופים ותנסה לסיים עם ניצחון על הענקים, אותם הביסה 0:27 במפגש הקודם העונה. ניו יורק שיפרה את המאזן העגום שלה עם שלושה ניצחונות רצופים ואולי תערוך משחק אחרון תחת טום קופלין, האיש שהוביל אותה לצמד אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully