וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב נוטה להשאיר את קורצקי, דפדריקו מועמד

23.12.2014 / 8:44

במועדון יש מי שחושבים שרק פרידה מהמאמן תחזיר את הקבוצה למסלול, אבל הבעלים רוצה לתת לו עוד הזדמנות. הארגנטינאי שפעם הושווה למסי ושיחק בנבחרת, עשוי להצטרף בינואר

one
שחקן בקבוצה: "אנחנו פראיירים. סף השבירה שלנו הוא משהו שאנחנו חייבים לעבוד עליו"

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מאוד מהתבוסה 3:0 להפועל באר שבע אמש (שני) באצטדיון טדי. במועדון שמו את האצבע על סף השבירה הנמוך של השחקנים והתחושות רעות גם בגלל האווירה בין הקהל לבין המאמן מנחם קורצקי, ששוב שמע את האוהדים קוראים לו להתפטר. קורצקי עצמו נראה שפוף אחרי המשחק ולסובבים אותו אמר שיש לעשות חושבים כיצד לצאת מהמצב הלא קל.

הבעלים אלי טביב רוצה שקורצקי יישאר בתפקיד – לפחות עד המשחק נגד מכבי חיפה ביום שבת - אבל גורמים במועדון חולקים על דעתו וחושבים ששהצדדים צריכים להיפרד כדי שהקבוצה תצא לדרך חדשה. בכל מקרה, טביב לא רואה צורך לבצע כרגע זעזוע, לפחות לא עד משחק החוץ נגד הירוקים בסוף השבוע.

"אחרי משחקים כאלה חדר ההלבשה שומם ושקט, וכל אחד מכונס בעצמו", אמר המגן אלי דסה, "כל אחד יצטרך לחשוב על עצמו בבית. הייתה לנו התפרקות של רבע שעה, שהרסה לנו את המשחק. לא היינו מספיק חכמים להניע את הכדור יותר בשקט, רצנו למעלה בלי לחשוב ונענשנו במזומן. נגיע למשחק הבא מחויבים ונרצה להחזיר את הנקודות הביתה".

שחקן נוסף בקבוצה אמר: "אנחנו פראיירים גדולים. איך יכול להיות שהם ב-10 שחקנים מחצית שלמה ואנחנו בסוף סופגים שלושה? סף השבירה שלנו הוא משהו שאנחנו חייבים לעבוד עליו".

מתיאס דה פדריקו שחקן קורינתיאנס. Nelson Antoine, AP
התחזיות היו שהיום הוא ישחק בקבוצה אירופאית בכירה. דפדריקו במדי קורינתיאנס/AP, Nelson Antoine

בלי קשר למשחק אתמול, בבית"ר ירושלים רוצים לחזק את הסגל בפתיחת חלון ההעברות בינואר ואחד מהמועמדים הוא הקשר מתיאס דפדריקו, שטביב בודק את העלויות הכספיות הכרוכות בהנחתתו.

הארגנטינאי בן ה-25 נחשב להבטחה גדולה לפני כמה שנים ואף רשם שתי הופעות בנבחרת של ארצו תחת דייגו מראדונה. ב-2009 הוא נרכש על ידי קורינתיאנס הברזילאית תמורת 4.5 מיליון דולר, אבל לא הצליח לעמוד בציפיות. בחודשים האחרונים שיחק בקבוצת אל דארפה מאיחוד האמירויות, אבל שוחרר בנובמבר האחרון.

דפדריקו עשה לעצמו שם בהורקאן, שם שיחק עם חאבייר פסטורה והציג יכולת כדרור מרשימה שאפילו זיכתה אותו בהשוואות לליאונל מסי (הוא שמאלי ונמוך קומה כמו הפנומן של ברצלונה). לפני שעבר לברזיל הוא היה תחת מעקב קבוע של קבוצות אירופאיות ביניהן טוטנהאם, ליברפול ואפילו ברצלונה. למרות זאת, מי שהגישה הצעה הייתה כאמור קורינתיאנס.

בשבועות האחרונים דפדריקו שוב מככב בתקשורת הארגנטינאית, אלא שהפעם הוא עושה זאת במדורי הרכילות ולא בעמודי הספורט. , זאת בזכות נישואיו לדוגמנית מפורסמת, ביחד עם שמועות על רומן שהוא ניהל עם ידוענית מקומית אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully