וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי ניצחה את דנבר, ניו אינגלנד זכתה ביתרון הביתיות ב-AFC

23.12.2014 / 7:39

פייטון מאנינג מסר לארבעה איבודים, כולל אחד מכריע שהפך לפיק סיקס של דרה קירקפטריק והבנגאלס השיגו 28:37 גדול ששלח אותם לפלייאוף והבטיח לפטריוטס את המקום הראשון בחטיבה

דרה קירקפטריק סינסינטי בנגאלס. AP
הכריע את המשחק. קירקפטריק/AP

סינסינטי (4:1:10) - דנבר (4:11) 28:37

המחזור ה-16 והלפני אחרון בעונה הסדירה של ה-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו באוהיו עם משחק דרמטי שקבע שני דברים: סינסינטי, שחגגה ניצחון גדול על אלופת ה-AFC המכהנת דנבר, הבטיחה את מקומה בפלייאוף וניו אינגלנד, שראתה את הברונקוס מפסידים, זכתה באופן רשמי ביתרון הביתיות בחטיבה לכל אורך הפלייאוף.

האקשן בסינסי התחיל במהרה. פייטון מאנינג, שהיה בספק למשחק בגלל פציעה בירך ומחלה, ראה את אקיב טאליב קוטף את אנדי דלטון ומחזיר פיק סיקס ל-33 יארד אחרי ארבע וחצי דקות. חלפו 23 שניות וג'רמי היל יצא לדהרה שהסתיימה עם טאצ'דאון קרקעי של 85 יארד ושוויון. המהלך הזה העיר את הבנגאלס ועד למחצית הם כבר הובילו 7:20, כשההתקפה של דנבר לא ממש מתפקדת.

הכול השתנה ברבע הבא. הברונקוס החזירו את בעיטת הפתיחה של המחצית ל-77 יארד, מה שהוביל לטאצ'דאון מהיר של סי ג'יי אנדרסון. באופן מדהים, סינסי החזירה את בעיטת הפתיחה הבאה ל-80 יארד ומיד ענתה בטאצ'דאון משלה. פייטון לא אמר נואש. הוא הוביל בזה אחר זה שני דרייבים נהדרים ועם צמד כדורים מדויקים לאנדזון קבע מהפך גדול, 27:28 לדנבר בכניסה לרבע המכריע.

ואז התחיל הבלגן. הבנגאלס פימבלו ואיבדו את הכדור הראשון של הרבע, אבל פייטון מיד רשם איבוד אווירי. סינסי נאלצה לחזור לאחור 15 יארד מקו ה-23 לאחר האיבוד בשל עבירה מטופשת שנשרקה נגדה ולא עשתה כלום עם הכדור. בסופו של דבר, אחרי עוד החזרה מצוינת, הפעם של פאנט, הבנגאלס הצליחו לעלות ליתרון בזכות שער שדה. פייטון קיבל צ'אנס למהפך עם 4:04 לסיום, אבל מסר לפיק סיקס אותו ניצל דרה קירקפטריק כדי לטוס לאנדזון ולסגור עניין.

מאנינג עוד הספיק לזרוק לאיבוד נוסף, רביעי שלו (!) בערב שהוא לא ממש ירצה לזכור. הוא סיים עם צמד טאצ'דאונים ו-311 יארד. דמאריוס תומאס תפס 115 יארד. אנדי דלטון הסתפק ב-146, צמד ואיבוד. ג'רמי היל היה האיש של סינסי עם 147 יארד על הקרקע. הבנגאלס ייפגשו במחזור הסיום את פיטסבורג למשחק בו המנצחת תזכה ב-AFC צפון, דנבר עדיין צפויה לזכות בשבוע החופש עם ניצחון ביתי על אוקלנד, אך כאמור תסיים רק במקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully