וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית': "אני מאוד מצטער, הרגשות השתלטו עלי"

23.12.2014 / 0:40

כוכב הפועל ירושלים התנצל בחשבון הטוויטר שלו על האצבע המשולשת שהניף אל עבר אוהדי הקבוצה: "אני כאן כדי לזכות בתארים איתם ובשבילם". הפורוורד עלול להיקנס, אך לא להיחתך

one

הפועל ירושלים צנחה הערב (שני) לשפל חדש, כשהפסידה בביתה 90:88 למכבי חיפה ורשמה הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות. לפתע, הקבוצה שפתחה את העונה בליגת העל בצורה כל כך טובה, נמצאת במשבר של ממש. דקות ספורות אחרי הסיום, דונטה סמית', שאמנם הצטיין עם 30 נקודות, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים אך החטיא שלוש זריקות עונשין שנייה לבאזר, ספג שריקות בוז צורמות מהאוהדים האדומים והשיב עם אצבע משולשת. "זה חמור מאוד, נטפל בכך", אמרו בהנהלת המועדון. סמית' שוחח עם מנכ"ל הקבוצה גיא הראל, וכרגע מסתמן כי יישפט בתוך המועדון וייקנס. גם השעיה ממשחק נשקלת, אך לא סביר שישוחרר מהקבוצה.

לאחר המשחק צייץ סמית' בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי המשחק ביצעתי תנועה לא ראויה אל עבר האוהדים. כשחקן אסור לך לאבד את קור הרוח שלך והרגשות שלי השתלטו עלי. אני רוצה להגיד לאוהדים שאני אוהב את הפועל ירושלים ואני כאן כדי לזכות בתארים איתם ובשבילם, ואני מאוד מצטער".

בתגובה הרשמית מטעם ירושלים נכתב: "לדונטה סמית' היה משחק מצוין היום ולא היה ספק כמה הוא רצה לנצח למרות החטאת קליעות העונשין בסיום. לצערנו, השחקן הגיב בצורה לא ראויה ומיותרת לקריאות והשריקות שהושמעו בסיום מצד הקהל. הוא התחרט על התגובה ומבין כי נהג בצורה שטותית. הקבוצה תטפל בעניין בין כותלי המועדון".

"לא ראיתי את זה", אמר דני פרנקו על התקרית עם הכוכב שלו. "קשה לי להאמין, אראה את זה ואגיד לו מה שצריך להגיד". אגב, גם המאמן לא נותר נקי אצל הקהל, וחלק מהאוהדים צעקו לו להתפטר.

בהמשך פרנקו התייחס בהרחבה לתקרית: "אני לא יודע למה הוא עשה את זה, נבדוק ונטפל בזה. זה היה אחד המשחקים הגדולים שלו, אבל זריקות העונשין לא עשו לו הרגשה טובה. לא שופטים אדם בשעת צערו, דונטה רצה לנצח עם מדד 47 הערב. הוא נתן את הדם על המגרש, הוא היה מעורב בכל מהלך הערב במשחק. אנחנו נטפל בבעיה המשמעתית בתוך הקבוצה".

על ההפסד עצמו אמר פרנקו: "אני לא סופר חמישה הפסדים ברציפות, כי בתוך החמישה האלה היה משחק אחד בו ניסינו ללכת להארכה. לכל משחק היה את הסיפור שלו, וזה לא רלוונטי. כל ההפסדים שלנו בליגה בשתי נקודות. לא היינו מספיק אגרסיבים, אנחנו צריכים להיות יותר נשכנים ויותר עקשנים בכל פוזשן, כי לפעמים עושים עלינו סלים קלים מדי ואנחנו לא יכולים להרשות שזה יקרה. אני מרגיש שקצת ערבננו את הקבוצה, גם משחקים בלי הרכז שלנו, קצת הזזנו אנשים בעמדות, אני לא מחפש עכשיו תירוצים, זה לא המקום ולא הזמן".

פרנקו הוסיף: "לא נכנסנו טוב למשחק . כל שנייה שעזבנו את דגן - הוא העניש אותנו. בשורה התחתונה אנחנו חייבים לחזור להיות הקבוצה שהיינו, היותר אגרסיבית והקשוחה, שהובילה אותנו בעבר למקום הראשון. אני לא מחפש חסרונות או פציעות של שחקנים או תירוצים, אני האחרון לעשות זאת. לחטוף 88 נקודות והמדד מהקו, זה משחק שהיינו צריכים לנצח עם מדד מהעונשין, החטאות העונשין? אני לא מדבר על המהלך האחרון של דונטה, אלא על כל הרבע האחרון. אלו דברים קטנים וחשובים".

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. ברני ארדוב
עוד תקרית עם הקהל. דונטה סמית'/ברני ארדוב

אם החדשות הרעות לא הספיקו, הרי שירושלים תצטרך להסתדר בשבועות האחרונים ללא בר טימור. טימור, שסובל מפציעה באצבע ידו, ייעדר בשלושת השבועות הקרובים.

יניב גרין הוסיף: "אני לא חושב שזה בגלל שאנחנו לא באירופה. אנחנו נמצאים בתקופה קשה יותר לאחרונה. דברים לא הולכים לנו כמו שצריך. אנחנו תקועים בהתקפה. זה לא קשור לאירופה, כי גם שם היתה לנו יכולת לא טובה. יש לנו צוות מקצועי טוב, אני בטוח שהוא יעשה את החושבים ונצא מזה בקרוב. האוהדים מאוד אמוציונלים וזה קורה בהרבה קבוצות. הם צודקים באיזשהו מקום, גם אנחנו לא מרוצים מעצמנו ומאיך שאנחנו נראים. לא ראיתי מה שדונטה עשה, אבל אם כך היה אני בטוח מגנה את זה. זה לא בסדר. אני מבטיח לאוהדים שלנו שניראה הרבה יותר טוב ונצא מזה".

דגן יבזורי, שהצטיין אצל המנצחת עם 26 נקודות, אמר בסיום: "זה טיימינג מעולה לניצחון, היו מקלות בגלגלים, דברים מוזרים שלא תכננו, אבל כל עוד הרוח נמצאת שם הכל טוב, פרשת הסמים לא זעזעה אותנו, נתנו את המקסימום שלנו. כששחקנים עזבו חסרו לנו כלים לנצח אך גייסנו אנרגיות אחרות, שיחקנו אחד בשביל השני. אין קבוצה בליגה שאי אפשר לנצח אותה. עם קצת שינויים קטנים אנחנו נהיה בסדר, ובאווירת החג זו הזדמנות טובה לצאת לדרך חדשה. אני מאושר. היה לי קצת מוזר לראות את מורן מורחק ברבע השני, לא חושב שראיתי דבר כזה בחיים. אני אוהב לשחק באולמות האלה, כשיש אווירה טובה זה לפעמים מתחבר, אין לי הסבר למה אני מצטיין בירושלים".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר הרשה לעצמו לחייך בסיום: "הלחימה זה משהו שמאפיין אותנו מפתיחת העונה, אולי מחוץ מהמשחק מול הרצליה. החבר'ה רוצים להילחם ולשחק ביחד, וזה כבר חצי דרך להצלחה. משהו השתחרר בקבוצה מאז שחנן הגיע, ההיררכיה יותר ברורה, כולם מרגישים יותר חופשיים. זו פעם ראשונה שאנחנו קולעים ככה העונה, אבל זה חלק מהעניין. הרגשתי שירושלים בעניין ומשחקת חזק, המשחק יכול היה ללכת לכאן ולכאן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully