וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שיר צדק יהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב

22.12.2014 / 19:04

בשורות טובות לברק בכר: הבלם שנפצע במשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה, יחזור לאימונים עוד השבוע ויעמוד לרשותו מול האדומים. קאסיו פרננדס עדיין בספק

one

עירוני קרית שמונה קיבלה בשורות טובות הערב (שני) לאחר שהתברר שהפציעה של שיר צדק אינה חמורה והוא צפוי להיות כשיר כבר למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. בבדיקה שערך הבלם, שסבל מכאבים בבטן התחתונה בעקבות פציעה במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד, יזדקק למנוחה של יומיים וביום חמישי כבר יחזור לאימונים.

מי שעדיין נמצא בספק למשחק מול הפועל תל אביב הוא הבלם הברזילאי קאסיו פרננדס ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם הוא יהיה כשיר לעמוד לרשותו של ברק בכר. פרננדס, שסובל ממתיחה במפשעה, מרגיש הקלה בכאבים, אך עדיין לא ברור אם יהיה כשיר. אם הברזילאי לא יוכל לשחק, דין מימוני ימשיך בהרכב. גם רוג'רס קולה, שסובל מעומס על השרירים, מרגיש טוב יותר וייתכן שיחזור לסגל.

בינתיים בקרית שמונה מרוצים מאוד גם ממצבה של קבוצת הנוער שממוקמת במקום השלישי בליגת העל. הבעלים איזי שרצקי ובכלל אנשי המועדון מייחסים חשיבות גדולה למחלקת הנוער ובמועדון אמרו ששרצקי מרוצה מאוד מהעבודה של סלאח חסארמה בקבוצת הנוער ומההתקדמות של השחקנים.

שלומי ארבייטמן הפועל שבע מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יהיה כשיר כבר מול הפועל תל אביב. צדק מול ארבייטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully