וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: פגישה מכריעה בנוגע לאלון חרזי, בנאדו מועמד

21.12.2014 / 13:23

מעמדו של המאמן מעורער מתמיד לאחר נפילת הקבוצה למקום האחרון, והיום תיערך פגישה מכריעה בעירייה לגביו. אנשי עסקים מקורבים למועדון דוחפים את אריק בנאדו לתפקיד המאמן במקומו

one

אחרי ההפסד אתמול (שבת) 1:0 להפועל חיפה והירידה למקום האחרון, בהפועל עכו מלקקים את הפצעים. בקבוצה יש גורמים וביניהם ראש העיר שמעון לנקרי, התומכים בהשארתו של אלון חרזי בתפקיד המאמן, אך נראה כי מעמדו של חרזי מעורער מתמיד. החל מאתמול בערב מופעלים לחצים כבדים על לנקרי לפטר את חרזי ואם בעבר מהלך כזה נדחה על הסף מצד ראש העיר, נראה כי התוצאה המאכזבת אמש סדקה את האמונה העיוורת שהייתה בין השניים עד כה.

אנשי עסקים מקורבים למועדון דוחפים את אריק בנאדו לתפקיד המאמן במקומו של חרזי, ואף הציעו לממן את שכרו אם ראש העיר יסכים לפטר את המאמן המכהן. חרזי מחזיק בחוזה גבוה מאוד, דבר שיקשה על מהלך שכזה, שכן עכו בקושי גייסה תקציב מינימום לליגת העל. הערב אמורה להתקיים בעיריית עכו פגישה מכרעת בנושא ואחריה יהיה ברור יותר אם חרזי ימשיך לקבל את הקרדיט או שמא הקבוצה תפנה לכיוון אחר.

הקפטן דודו גורש אמר בתום המשחק: "אנחנו מפסידים מול קבוצות מהדרג שלנו וההפסד אתמול הוא כזה שמסבך אותנו. זה מסוג המשחקים שאתה חייב לקחת את הנקודות, העיקר לא להפסיד, לא משנה איך. נצטרך לצאת מהמצב שנקלענו אליו ואני מאמין שנעשה את זה. היה אסור לנו לספוג ולא שיחקנו מספיק חכם בשביל לחזור. שיחקנו לרגליים של הפועל חיפה וזה יכול היה להיגמר יותר גרוע. אני בהפועל עכו כבר הרבה שנים והקרבות האלה לא מפריעים לי, אבל יש שחקנים צעירים ואני בטוח שזה כן מפריע להם. בינואר חשוב שקודם כל נתחזק מנטלית כי יש לנו שחקנים טובים. לא ניתן לליגה לברוח לנו".

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
פגישה מכריעה בנוגע למעמדו של חרזי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully