וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-באר שבע: המנהלת אסרה על בית"ר לקיים טקס בהשתתפות אביגדור ליברמן

המנהלת לא תאפשר לקבוצה מהבירה לקיים את הטקס לפני המשחק מול באר שבע (20:55, ער' 1), בטענה שמדובר בהפרה תקנונית ובאקט פוליטי. מליקסון פצוע, גורדנה יפתח במקומו

מחזור 14מחצית22/12/2014
בית"ר ירושלים
    0:0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 83. בית"ר ירושלים מובילה 33:34 בניצחונות ורק 16 משחקים הסתיימו בתיקו. כהקבוצה מהבירה מארחת: 14:20 בניצחונות ו-6 תוצאות תיקו.

      * זה יהיה המשחק ה-1,300 של הפועל באר שבע מאז שעלתה לראשונה לליגה הלאומית ב-1965-66. המאזן: 457 ניצחונות, 405 תוצאות תיקו ו-437 הפסדים.

      * זה גם יהיה משחק החוץ ה-650 של הפועל באר שבע בליגה הראשונה. יש לה 37.84 אחוזי הצלחה בחוץ (165 ניצחונות, 203 תיקו, 281 הפסדים).

      * אלון יפת שפט שישה משחקים העונה – כולם הוכרעו, חמישה מהם בניצחונות בית.

      * אלישע לוי אימן 42 פעמים נגד בית"ר ירושלים. יש לו 12 ניצחונות, 14 הפסדים ו-16 תיקו.

      אלון יפת שופט. ברני ארדוב
      כל המשחקים שיפת ניהל העונה הוכרעו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      מנהלת הליגה הודיעה היום לבית"ר ירושלים, לראש עיריית ירושלים ניר ברקת ולחבר הכנסת אביגדור ליברמן כי נאסר עליהם לקיים הערב טקס הדלקת נרות על המגרש בטדי לפני המשחק מול הפועל באר שבע.

      במנהלת כתבו ש"על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, נאסר על כל מעורבות בנושאים פוליטיים וציבוריים, ובין היתר עריכת טקסים בהשתתפות אישים פוליטיים... מטרת חוקים אלה להגן על מעמד הכדורגל כזירה ספורטיבית הנקייה ממניעים פוליטיים... על אחת כמה וכמה לפני בחירות... עריכת הטקס אסורה, ואם ייערך צפויה בית"ר לעמוד בפני סנקציות משמעותיות".

      מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי, צפוי לערוך מיני מהפכה בהרכב לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. אלי דסה וססאר ארסו שחסרו ב-0:0 נגד הפועל רעננה בגלל כרטיסים צהובים, יחזרו להרכב על חשבונם של טל כחילה ותומר ירוחם, אבל זה לא הכול. היום אופיר קריאף תורגל על חשבון שלומי אזולאי במרכז הקישור ועל פי האימון המסכם נראה גם שאיציק כהן יעלה בחוד. קורצקי ביקש משחקניו לתת תשומת לב רבה למאור מליקסון ומאור בוזגלו.

      ז'רקו קוראץ' שוב אמור להתחיל את המשחק על הספסל, מה שמבסס את ההערכות שהוא יעזוב בינואר חרף העובדה שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים וחצי נוספות. הפועל חיפה מעוניינת בחלוץ ששיחק במדיה בעונה שעברה, אבל עשויה להיתקל במכשול: בית"ר עדיין לא העבירה לזטה המונטנגרית את כל הכסף עבור החלוץ וייתכן שהיא תדרוש מהפועל חיפה לכסות אותו. בקיץ יואב כץ סירב לעשות זאת.

      עוד לפני המשחק קיבלה בית"ר חיזוק כלכלי, כשאיש העסקים אלדד פרי הסכים לתרום למועדון 600 אלף שקל אחרי לחץ מצידו של ראש העיר ניר ברקת. אלי טביב אמר: "אני מודה ומוקיר מעומק הלב את השקעתו של מר ניר ברקת אשר הוכיח ולא בפעם הראשונה כמה בית"ר ירושלים חשובה לו ולעיר, אני מודה כמובן גם לאלדד פרי על הנכונות להשקיע מתוך רצון טוב בבית"ר".

      sheen-shitof

      בהנחה בלעדית

      החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

      בשיתוף Epilady
      איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      חוזר להרכב. איציק כהן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      אלישע לוי ערך במחזור הקודם שינוי אחד בהרכב, כאשר אליניב ברדה פתח על חשבון רועי גורדנה. גורדנה לא אמור היה לפתוח, אבל מאור מליקסון מתח שריר ולכן יעלה שוב בהרכב, יחד עם בוזגלו, ברדה וארבייטמן. ג'ון אוגו ואובידיו הובאן ישתפו פעולה במרכז השדה.

      לוי יערוך את האסיפה המסכמת לפני המשחק, אבל כבר קיים אחת אחרי ההפסד לסכנין: "לא צריך להתייחס כל כך למשחק הקודם. תרימו את הראש, זה קורה ויש גם משחקים כאלה. תמחקו את המשחק ההוא ותמשיכו הלאה", אמר המאמן לשחקנים. "אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים מנטלית למשחק קשה". בבאר שבע מעריכים שכ-5,000 אוהדים יעשו את דרכם לבירה.

      ללוי יש לא מעט צרות מקצועיות. במהלך השבוע דיברו שחקנים על הבעיה של חלקם במשחקי חוץ ("שחקנים נופלים מנטלית. כך לא ניקח תארים"). אחד השחקנים אמר לפני אימון הבוקר: "כולם יודעים מה הבעיה ונצטרך להתגבר עליה. אסור לנו לאבד נקודות שבועיים ברציפות. צריך לעשות סוויץ' בראש ולשחק כאילו אנחנו בווסרמיל. הקהל יגיע מחר בהמוניו, אסור לאכזב אותו".

      בקרוב מאוד יגיש אלישע לוי לאלונה ברקת את רשימת הרכש שלו לחלון ההעברות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד המוביל של המאמן הוא חלוץ ריימס, אלירן עטר, כשגם דודו ביטון בתוכניות. למרות דיווחים ברומניה, טרם הוגשה הצעה רשמית לטוטו תמוז, למרות שהמאמן היה רוצה לראות אותו בבירת הנגב.

      אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים: "אני מקווה שהמשחק האחרון בסכנין היה יוצא דופן כי נראינו טוב עד המשחק. קבוצה טובה לא חוזרת על אותן שגיאות. אני מקווה שהפעם נעשה את הדברים אחרת. אנחנו מכבדים את בית"ר וצריכים להיות אגרסייבים יותר. קרית שמונה ומכבי תל אביב יציבות יותר בכל הקשור לאיבוד נקודות. עדיין הכול צפוף".

      לוי נשאל גם לגבי חיזוק בחודש ינואר ואישר את הרצון להביא את אלירן עטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט: "אנחנו עושים כל מאמץ כדי להתחזק נקודתית ואחרי המשחק נשב עם אלונה ונעשה כל מה שאפשר. השם של אלירן עטר עלה בעבר, הוא עולה גם עכשיו כמו גם שחקנים אחרים".

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
      באר שבע תנסה להתגבר על בעיית משחקי החוץ שלה. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן:

      בית"ר ירושלים: אופיר קריאף

      הקפטן של הקבוצה מהבירה לא הצליח למצוא את עצמו מאז הפציעה, אבל עכשיו סוף סוף יקבל הזדמנות לעשות זאת. קריאף צפוי לקבל דחיפה גדולה מהיציעים, שם מחשיבים אותו לסמל, והוא ינסה להחזיר להם עם יכולת טובה שתוכיח שמקומו בהרכב גם במשחקים הבאים.


      הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה

      המגן יספוג לא מעט קריאות בטדי, אצטדיון שלא קל למגנים לתפקד בו. הלחץ על ההגנה ומשחק האגפים של בית"ר לא משאיר מקום לספק. לדוידזאדה תהיה הרבה עבודה מחר והוא יצטרך להתעלות כדי לעזור לחברים שלו לנצח. דוידזאדה הוא אחד המגנים הבכירים בישראל, אחד שיודע לווסת היטב בין הגנה להתקפה. כשקרית שמונה מתרחקת ומכבי חיפה מתקרבת, זה לא הזמן לטעויות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: טדי
      קהל: 13000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully