וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "התחושות הן שהיה משעמם ומגעיל. וזה נכון"

20.12.2014 / 21:58

מאמן הפועל רעננה דיבר בכנות אחרי התיקו מול הפועל פתח תקוה, משחק בו הורחקו חסן אבו זייד ועמנואל אמבולה. עידן בר און: "לא הולך הביתה בוכה עם ה-0:0 הזה"

one

הפועל פתח תקוה והפועל רעננה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש מאוד, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל והראשון בסיבוב השני. האירוע היחיד שהיה במשחק הוא דווקא שלילי. זה היה בדקה ה-36 כשחסן אבו זייד מהפועל פתח תקוה ועמנואל אמבולה מרעננה ספגו כרטיסים אדומים לאחר עימות פיזי אלים. שתי הקבוצות עם 14 נקודות בלבד אחרי 14 מחזורים ושתיהן במצב קשה מאוד בטבלה.

מאמן המלאבסים עידן בר און אמר על המשחק: "התפתח פה משחק שקול, קרב חפירות. במחצית השנייה היינו טובים יותר, הגענו למצבים ורעננה בקושי הגיעה למצב. חבל שלא לקחנו שלוש נקודות. במחזור הראשון בסיבוב הקודם פגשנו את רעננה, הפסדנו 4:0 ונראינו רע מאוד. היום הקבוצה שמחה, יוזמת ומהירה ועוד טיפת מזל היינו מנצחים".

על קרב התחתית שהסתיים ב-0:0, אמר בר און: "אני לא הולך הביתה בוכה עם הנקודה אבל אנחנו קבוצה שמתקדמת ממחזור למחזור ואנחנו קבוצה ראויה ולגיטימית בליגת העל. רעננה היא קבוצה מאד טקטית וקשה להבקיע נגדם".

מאמן רעננה חיים סילבס אמר: "משחק של 0:0 והתחושות הן שהיה משעמם ומגעיל והכל באמת נכון. במחצית הראשונה היינו עדיפים עליהם והם לא הגיעו לכיוון השער. משהו בחלק הקדמי שלנו אנמי ואנחנו מתקשים לכבוש שער. מבחינת עמידה על המגרש, לחץ ואגרסיביות היינו מצוינים וממש לא באנו להתגונן ורצינו לנצח. במחצית השנייה, ברגע שהורחקו השחקנים המשחק הפך להיות פתוח יותר ולהם היה יותר קל להגיע למצבים. אני לא חושב שמישהו מרוצה מהתיקו הזה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
לפחות הוא אומר את האמת. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully