וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "ככה זה כשאין בעל בית. הראש לא בכדורגל"

20.12.2014 / 22:40

מאמן מכבי נתניה שמע את אוהדי נתניה קוראים לו להתפטר אחרי ההפסד להפועל תל אביב: "יש חוסר ודאות וזה משפיע על השחקנים מכאן ועד הודעה חדשה. יש בעיות שאף אחד לא מודע אליהן"

קובי אליהו

מכבי נתניה חזרה הערב (שבת) למסלול ההפסדים אחרי 2:0 ביתי נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של יוסי מזרחי צברה ארבע נקודות בשני המחזורים הקודמים, אבל היום נזכרה בצרות שקיימות במועדון בעקבות ההפסד. לקראת סיום המשחק רבים מאוהדי מכבי נתניה קראו למאמן יוסי מזרחי להתפטר.

המאמן יוסי מזרחי סיכם: "פתחנו רע מאוד את המשחק והיה קשה לחזור. אם היינו מנצלים את המצבים בתחילת המחצית השנייה היינו יכולים לחזור, אבל לצערי זה לא קרה. במקום זה נשברנו מנטלית לחלוטין ואז נעלמנו בכלל מהמשחק. הצעקות של הקהל לא גורמות לכלום. מה שגורם לזה שניראה ככה אלה הבעיות של הקבוצה שאף אחד בכלל לא מודע אליהן. ככה זה כשאין בעל בית".

על לארי קאיודה: "הפילו עליו דברים שאסור שיקרו. אסור לשים את העתיד של המועדון בידיים של שחקן אם הוא יימכר או לא יימכר. אלה דברים שמשפעים עליו, במיוחד על בחור צעיר כמוהו".

על המצב של המועדון: "יש חוסר ודאות וזה משפיע על השחקנים מכאן ועד הודעה חדשה. הראש שלהם לא בכדורגל. גם אם היו בעלים היינו מועמדים לירידה, כי הליגה צפופה מאוד והרבה קבוצות יכולות להסתבך. חלק מהעניין זה עצבים ושבירה מנטלית נמוכה מאוד. כל עוד התוצאה היא בסדר אז לא רואים את הבעיות אבל ברגע שמשהו משתבש זה נראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully