וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' זעם על השחקנים, יוסי בניון התעמת עם אוהד

20.12.2014 / 20:49

מאמן מכבי חיפה כעס: "השחקנים מתוסכלים? הם היו צריכים לעשות עבודה טובה יותר". הקפטן ספג קללות והגיב, בקבוצה זועמים על השופט: "הרג אותנו. רק הוא לא ראה את הנבדל"

one

מכבי חיפה שמטה היום (שבת) שתי נקודות יקרות לאחר שספגה שער בדקה ה-90 ממילאן בויוביץ', וסיימה ב-1:1 מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. הירוקים נותרו במקום הרביעי עם 19 נקודות, בעוד הקבוצה של אלי כהן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-15 והיא עדיין רק נקודה מעל הקו האדום.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה עם המנהל אדורם קייסי. אדריאן הרבשטיין
עצבני מאוד. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמן חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' נשמע עצבני ונסער במיוחד בסיום ואמר: "הייתה לסכנין רק הזדמנות אחת בכל המשחק ובגלל זה הפסדנו שתי נקודות. שלטנו במשחק, אבל מה אפשר לעשות? השחקנים מתוסכלים? הם חייבים להראות כעס על המגרש, להראות אופי ולא לאבד כדור בצורה כזו בדקה ה-90. אי אפשר לספוג שער כזה.

"אנחנו חייבים להמשיך ככה ולשחק טוב מההתחלה. שלטנו בכל המשחק וספגנו מהזדמנות אחת. אם אנחנו רוצים להילחם על תואר, אנחנו חייבים לשחק טוב יותר".

קשר חיפה גוסטבו בוקולי הוסיף: "יש תסכול כי אחרי שהבקענו שער ואנחנו יודעים כמה קשה לשחק כאן ושלטנו בכל המשחק, קיבלנו שער בנבדל וזה לא קל. אני לא ראיתי את המאמן עצבני, אבל זה מסוג המשחקים שכשאתה מוביל, אסור לך לספוג. נצטרך לראות מה לא עשינו נכון, אבל אם הקוון היה מרים את הדגל, היה נבדל והמשחק היה גמור.

"סכנין זו קבוצה שקשה לשחק נגדה בבית ובסך הכול עשינו עבודה טובה. חבל שפספסנו נקודות חשובות מאוד. העונה הזו הולכת לנו קשה, קשה להסביר מה קורה לנו. צריך להרים את השחקנים כך שיהיו מוכנים בשבוע הבא כדי שנחזור לנצח. העונה לא הולכת כמו שאנחנו מצפים, אבל צריך להמשיך. לשחקן זה לא פשוט שהוא לא משחק, אבל אנחנו יודעים איך המאמן עובד ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכל מצב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מסופק מאוד. כהן/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אירע עימות קצר בין יוסי בניון לאחד מאוהדי מכבי חיפה. שחקנים שהיו קרובים לאירוע סיפרו כי הושמעו לעבר בניון דברים קשים. הקפטן חזר לכיוון היציע והשיב לאוהד. האירוע הסתיים ונרגע לאחר שבניון ירד לחדר ההלבשה.

בחיפה כועסים מאוד על השופט ארז פפיר. גורם בכיר במועדון אמר לאחר המשחק: "השופט הזה הרג אותנו כמעט בכל החלטה, הסיום היה הפינאלה". גורם אחר הוסיף: "כולם בספסל שלנו ראו שהיה נבדל, רק הוא לא ראה. פשוט בושה. במקום להיות ארבע נקודות מבאר שבע, הלכנו צעד אחורה".

מאמן סכנין אלי כהן אמר: "קבוצה שלמה עבדה קשה מאוד כדי להשיג את הנקודה. מבחינתי כולם התחילו מנקודה זהה. בויוביץ' עבד קשה ולא היה לי ספק שהוא שחקן טוב.

"היינו בלי שני שחקנים בכירים מאוד, אבל יש לנו סגל רחב ואני חושב שמי שנכנס היום עשה עבודה טובה. במחצית הראשונה לא העזנו מספיק, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, הגענו לשניים או שלושה מצבים טובים מאוד. התוצאה משקפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully