וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "נצרף ג'נרל מנג'ר ונבנה מערכת סקאוטינג"

19.12.2014 / 20:37

הבעלים של הפועל ירושלים התראיין לרדיו ירושלים והתייחס למצב הקבוצה בעקבות ההדחה מהיורוקאפ: "נבנתה אולי קבוצה שמתאימה יותר לליגה. דווקא טוב מאוד שכואב לשחקנים כשהם מפסידים". על סמית': "הוא לא התפרץ על גיא הראל. שחקן שיתפרץ על המנכ"ל שלי יפוטר באותו רגע"

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ניב אהרונסון
לא יקבל אדישות מצד השחקנים. אורי אלון/ניב אהרונסון

לאחר התקופה הרעועה שעברה הפועל ירושלים ובעקבות רצף ארבעת ההפסדים בכל המסגרות, הראיין היום (שישי) בעלי הקבוצה אורי אלון לרדיו ירושלים, והתייחס למצבה של הקבוצה. על דבריו בפייסבוק אמר אלון: "היה לי חשוב להעביר מסר עבור כל המערכת. לכל הקבוצה ולא לשחקן אחד. השחקנים צריכים להבין שלמרות שיש לנו חוזים ארוכי טווח אם מישהו לא נותן מעצמו מאה אחוז ולא משתטח על הפרקט כמו שצריך, אני לא אתן שאקרה. אי אפשר לנצח כל משחק, אבל צריך לתת מאה אחוז".

על כך שהעדיף לפרסם את המסר בפייסבוק הבהיר הבעלים: "אני צעיר באיזה 20-30 שנה מבעלים של קבוצות אחרות, זה עולם מתקדם. אם הדברים היו נאמרים בראיון לתקשורת אחרי משחק לא היו מגיבים. במקביל אני מדבר אישית עם השחקנים ובקשר איתם".

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים עם טוני גפני. קובי אליהו
"דווקא יש לו פחות אגו משחקנים אחרים. הוא מעיר במהלך המשחק ולוקח סמכות, אבל זה לא מאגו". דונטה סמית'/קובי אליהו

אלון התייחס לביקורות על דונטה סמית: "אני מדבר עם דונטה ובקשר איתו. דונטה לא 'שם פס' על ירושלים, אכפת לו מהקבוצה, אחרת הוא לא היה בהפועל ירושלים. דונטה לא התפרץ על גיא הראל. שחקן שיתפרץ על המנכ"ל שלי יפוטר באותו רגע. היה דיון בחדר ההלבשה, ודווקא טוב מאוד שכואב להם כשהם מפסידים. דונטה הגיע אליי לפגישה בניו יורק, הוא מבין מה כרוך במשחק הזה, דווקא יש לו פחות אגו משחקנים אחרים. הוא מעיר במהלך המשחק ולוקח סמכות, אבל זה לא מאגו. מאוד אכפת לדונטה ויש לו את הדרך שלו להראות את זה".

על הלקחים שהופקו בעקבות הכישלון באירופה הוסיף אלון: "נבנתה אולי קבוצה שמתאימה יותר לליגה, נותרו לנו מטרות ברורות להיאבק על כל תואר העונה. אחד הלקחים שהופקו העונה, אם נסתכל 5-10 שנים קדימה, זה להוסיף גנרל מנג'ר, כדי שבחירת הזרים תהיה טובה יותר בעתיד, ולהקים מערכת סקאוטינג כדי לבנות לטווח הארוך. הם יעבדו יחד עם המנכ"ל ועם הצוות המקצועי. אני חושב שנראה בחירת זרים יותר טובה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully