וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בשיקגו: קאטלר יורד לספסל, השחקנים נגד המאמן

19.12.2014 / 8:34

הקוורטרבק המאכזב יאבד את מקומו והודה: "אולי שיחקתי את משחקי האחרון בקבוצה", בחדר ההלבשה זועמים על מארק טרשטמן בשל המהלך. ג'קסונוויל ניצחה 13:21 את טנסי במשחק שפתח את המחזור

ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
השינויים בשיקגו מתקרבים. קאטלר/AP, Jim Prisching

העונה הסדירה ב-NFL תגיע לסיומה ביום ראשון הבא ומיד לאחר מכן נקבל את "יום שני השחור", היום בו קבוצות רבות ברחבי הליגה מבצעות מהפכות ונפרדות ממאמנים, ג'נרל מנג'רים ומה לא.

אחת הקבוצות בהן צפויה מהפכה כזו היא שיקגו ברס, שסובלת מעונה מאכזבת מאוד. הדובים, שהפסידו בבית במחזור האחרון לניו אורלינס וצנחו למאזן 9:5, יראו את הפלייאוף מהבית השנה ולקראת המשחק שלהם ביום ראשון בסולג'ר פילד מול היריבה הגדולה דטרויט, הודיע המאמן מארק טרשטמן שהקוורטרבק שלו, ג'יי קאטלר, יורד לספסל לטובת ג'ימי קלאוסן.

"לא קיבלתי את החדשות בצורה טובה במיוחד", הודה קאטלר אמש (חמישי), "אתה חותם על חוזה לשבע שנים וחושב שתהיה בקבוצה בתקופה הזו, אבל המחשבה על כך ששיחקתי את המשחק האחרון שלי עבור הברס בהחלט חלפה במוחי. אני עדיין מקווה שהכול יסתדר ותהיה לנו עוד הזדמנות משותפת, אבל הכול יכול להיות". קאטלר חתם רק בקיץ על חוזה לשבע שנים תמורת 126.7 מיליון דולר, אבל סבל, כמו כל הקבוצה, מעונה איומה.

ובינתיים, הצרות נמשכות גם בחדר ההלבשה והכביסה המלוכלכת ממשיכה לצאת משיקגו. מספר שחקנים בכירים בקבוצה אמרו ל-ESPN שרבים בברס מרגישים "מבולבלים ולא בנוח" לגבי הספסול של קאטלר. רק לפני שבוע תקף מתאם ההתקפה של הקבוצה, ארון קרומר, את קאטלר (ולאחר מכן התנצל עם דמעות בעיניו) ודבר לא נעשה בעניינו ואילו כעת קאטלר הוא זה שמשלם את המחיר.

והיה גם משחק הלילה, שפתח את המחזור ה-16. ג'קסונוויל (12:3) השיגה את ניצחונה השני בארבעה משחקים, 13:21 ביתי על טנסי (13:2) האיומה עוד יותר ממנה, שספגה הפסד תשיעי ברציפות. הטייטאנס עוד הובילו 0:10 לקראת המחצית, אבל המארחים ענו עם 21 נקודות רצופות, כולל טאצ'דאון בריצה ל-62 יארד של ג'ורדן טודמן. ההיילייט האמיתי של המשחק הגיע בשניות הסיום, כאשר סנדריק מארקס מהג'אגס השיג סאק על צ'רלי וויטהארסט והגיע ל-8.5 העונה, מה שמבטיח לו בונוס של 600 אלף דולר. הוא חגג עם סימון תנועת ה"כסף" של ג'וני מאנזיל לכיוון התא בו ישב הבוס של ג'קסונוויל, שהגיב בחיוך. בלייק בורתלס סיים עם 115 וטאצ'דאון. וויטהארסט מסר ל-287 יארד וטאצ'דאון.

סנדריק מארקס ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
המרוויח העיקרי של הלילה. מארקס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully