וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "אף אחד לא רוצה לחזור למצב הקשה שבו היינו"

18.12.2014 / 10:04

פורוורד מכבי תל אביב חושש מנפילת מתח לפני מלאגה (ה', 20:50, חי בוואלה! ובאפליקציות): "השתמשנו בכל המשחקים ששיחקנו ככלי לימוד והתגבשנו". ג'ייק כהן: "אין כזה דבר משחקים לא חשובים במכבי"

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הקבוצה שלנו מלאה בחבר'ה תחרותיים ששיחקו בלא מעט סביבות עוינות". רנדל/קובי אליהו

מכבי תל אביב תארח היום (חמישי, 20:50, שידור חי בוואלה! ובאפליקציות) את מלאגה במשחק שינעל את שלב הבתים של היורוליג. הצהובים יגיעו למשחק ללא לחץ אחרי שכבר הבטיחו את המקום השני בבית ה'. בקבוצה ממשיכים לנסות לאתר שחקנים לקבוצה, כשגם צירופו של גארד, בנוסף לגבוה, נשקלת. בין המועמדים נמצא עדיין מרקוס סלוטר.

המאמן גיא גודס התייחס אמש לשינויים שעתידים להתבצע, ואמר: "בסוף שבוע עד תחילת השבוע הבא נקבל החלטות. נייט לינהארט אמור לקבל דקות. אתה אמור לשתף שחקנים ולראות דברים מסוימים. ראיתי כבר דברים שנאמרים. למרות שהחוזה של מאריץ' מסתיים ביום שני, נקבל החלטות רק אז".

גודס: "אני רואה שיפור משמעותי אצל היינס בשבועיים האחרונים"

אלון שטיין, פיני גרשון, גיא גודס מאמני מכבי תל אביב. קובי אליהו
אילו שינויים הם מתכננים? שטיין, גרשון וגודס/קובי אליהו

בריאן רנדל אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא חשוב. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום. מלאגה הייתה קרובה לנצח בשלושת המשחקים האחרונים שלה והפסידה את המשחקים בהפרשים זעומים או בהארכה. הם לא מגיעים לכאן בידיעה שהם הבטיחו לעצמם מקום בבית".
רנדל ערך סיכום ביניים ליכולת שמציגים הצהובים עד כה, ואמר: "השתמשנו בכל המשחקים ששיחקנו ככלי לימוד והתגבשנו. בתקופת ההפסדים היו לנו נאומים לפני משחקים וכאלו של אחרי המשחקים. אף אחד לא רוצה לחזור למצב שבו היינו. הקבוצה שלנו מלאה בחבר'ה תחרותיים ששיחקו בלא מעט סביבות עוינות ובמצבי לחץ ואף אחד לא רוצה לחזור למצב כמו שהיה עם שלושה הפסדים רצופים בדרך בה הפסדנו".

ג'ייק כהן הוסיף: "למרות שהמשחק לא יקבע עבורנו דבר, כולם מרוכזים לקראת מלאגה. אין דבר כזה משחקים לא חשובים במכבי. על כן נעשה כל שביכולתנו כדי לנצח את המשחק הזה כמו כל משחק אחר. במשחק הקודם נגד מלאגה שיחקנו די טוב, אנחנו רוצים לשפר הרבה מהדברים שעשינו בספרד ונקווה שזה יספיק כדי להשיג ניצחון. אנחנו רוצים להציג כדורסל טוב במשך 40 דקות כמו שעשינו במשחק האחרון שלנו נגד נס ציונה. אם נשחק באותה הצורה ואת אותו המשחק הקבוצתי כפי ששיחקנו ביום שני אז מצבנו יהיה טוב". בתוך כך, אלכס טיוס היה אמור להתגייס השבוע, אולם מסתמן כי גיוסו של השחקן יידחה לעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully