וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מעידים: יש קרעים חברתיים ומחנאות

18.12.2014 / 9:34

אחרי ההפסד במשחק לפרוטוקול לריטאס וילנה, בקבוצה של פרנקו נאלצים להתמודד עם בעיות חברתיות. מנסה בונסו, ג'ונס או גפני ישוחררו. בר טימור ספג פציעה באצבע וייבדק עם החזרה לארץ

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
מי מהשחקנים שלו ישלם את המחיר? דני פרנקו/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים סיימה אמש (רביעי) את דרכה ביורוקאפ עם עוד הפסד 98:88 בליטא לריטאס וילנה במשחק שנערך לפרוטוקול בלבד. ניצחון אמנם לא היה עוזר לירושלמים באירופה, אולם ירושלים ספגה אמש את הפסדה הרביעי ברציפות ונמצאת במשבר. אם זה לא מספיק, בקבוצה צריכים להתמודד עם בעיות חברתיות קשות בקבוצה. גם בנסיעה לליטא הקרעים החברתיים הורגשו כשבקבוצה מעידים על "מחנאות".

לא מעט שיחות התקיימו עם השחקנים על הנושא החברתי, כשבמקביל ראשי ירושלים רוצים לראות מהשחקנים מחויבות, ודרשו זאת בשיחות אישיות וקבוצתיות שנערכו בשבועות האחרונים עם השחקנים. בקבוצה שבים ומדגישים כי אם השחקנים לא יציגו מחויבות ומלחמה על הפרקט, גם שחרור אחד השחקנים הבכירים בא בחשבון. בנוסף, בירושלים רוצים לשחרר את אחד משלושת הגבוהים פופס מנסה בונסו, ג'וזף ג'ונס או טוני גפני.

טוב שנגמר: הפועל ירושלים נפרדה מהיורוקאפ בהפסד

דני פרנקו: "יש עוד דרך ארוכה העונה והרבה על מה להילחם"

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול מאיר טפירו שחקן עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
"יש לנו הרבה מטרות להשיג השנה". ליאור אליהו/נועם מושקוביץ

מיד בתום המשחק אמש הדגישו בקבוצה כי ישנן מטרות שבהן הם צריכים להתרכז: גביע המדינה והליגה הישראלית. ברייסי רייט שסיים עם 30 נקודות אמר: "זה היה הפסד חוץ קשה. לצערנו לא הצלחנו להשיג ניצחון במשחק היורוקאפ האחרון שלנו. נלחמנו כמה שיכולנו, אך הפסדנו לקבוצה טובה. אנחנו מאחלים להם בהצלחה בהמשך הדרך. כרגע אנחנו צריכים להתרכז בליגה הישראלית כדי להשיג את היעד של זכייה באליפות בליגה הישראלי".

ליאור אליהו הוסיף: "הגענו למשחק חסר חשיבות למרות שרצינו מאוד לנצח. אנחנו עם הראש קדימה, יש לנו הרבה מטרות להשיג השנה. כבר השבוע יש לנו שבוע חשוב במשחקי גביע וגם במשחק מול מכבי חיפה בליגה שאנחנו רוצים מאוד לנצח". בתוך כך, בר טימור ספג פגיעה באצבע וייבדק עם החזרה לארץ. כזכור, גם דרווין קיצ'ן פצוע ויהיה כשיר רק בעוד כשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully