וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' שוקל שוב את עתידם של צוצאליץ', ראיוס ומיצ'ל

18.12.2014 / 8:15

אחרי הניצחון על אשדוד, המאמן מרוצה מההתקדמות. עתידם של השלושה תלוי בין היתר ברכש הישראלי. אלעד גבאי יוזמן לשיחה על עתידו. אבוחצירא: "כבר לא עסוקים בחוב שלנו מתחילת העונה"

one

עד לפני מספר ימים במכבי חיפה דיברו בפה מלא על עזיבה של מיצ'ל ורובן ראיוס. אחרי שני המשחקים האחרונים, במועדון כבר לא בטוחים שאלכסנדר סטנוייביץ' ישחרר את הזרים שלו. כפי שפורסם אתמול, בחיפה מעריכים שלפחות אחד מהזרים יישאר גם אחרי ינואר. היכולת של ראיוס אתמול רק העמיקה את הדילמה של המאמן לגביו ולגבי הגעה אפשרית של גילי ורמוט במקומו. ראיוס יקבל הזדמנות נוספת כבר מול סכנין, ואם ירשים, הוא יסלול את דרכו בחזרה להרכב. מיצ'ל שמציג יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים אמור לפתוח בהרכב.

"כל דבר שסטנוייביץ' עשה אתמול עבד. אפילו החזרת אלעד גבאי, שהיה טוב, הצליחה לו", אמרו במועדון. יש לציין כי הישארות צוצאליץ', ראיוס ומיצ'ל תלויה בין היתר ברכש הישראלי. סטנוייביץ' עצמו לא פוסל לחלוטין גם החזרה של אלעד גבאי לסגל, ואמר אתמול כי השחקן קיבל הזדמנות לאור העובדה שגילה מקצוענות בתקופה שבה לא נכלל בסגל. "לא רציתי לשנות את הרביעייה האחורית ולכן הוא תופקד בקישור", אמר סטנוייביץ'. "גבאי עובד קשה כל הזמן, מקצוען גדול. אם הוא ישאר? אני אדבר איתו, אדבר עם כל השחקנים. מי שלא רוצה להישאר, לא יישאר בכוח". המאמן רוצה את טוטו תמוז מפטרולול, ואם הוא לא יגיע, הוא ינסה להחתים חלוץ ישראלי אחר. גם הבלם טל בן חיים בתמונה, אם כי הבלם עדיין לא החליט לעזוב את צ'רלטון.

צורה להם: מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו אחרי 1:3 על אשדוד

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה מול אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות נוספת מול סכנין. רובן ראיוס/ברני ארדוב

לסטנוייביץ' יש מספר שחקנים אחרים שנמצאים תחת מבחן. אלון תורג'מן חזר להבקיע אתמול לאחר שלא נכלל בסגל, ועתידו של מוחמד כליבאת, שעשוי לעזוב, עדיין לא ברור. גם דקל קינן, שעשוי להיות מושאל, רשם משחק טוב וההחלטה לגביו תתקבל בתוך כשבועיים. אם קינן לא ישחק במשחקים הקרובים, גוברת ההערכה שהוא יבקש לעזוב. יחד עם זאת, אם סטנוייביץ' לא יביא בלם במקום צוצאליץ', קינן לא יקבל אישור למהלך כזה. "חשוב מאוד שעלינו לגמר. זכיה בגביע הטוטו תגרום לקצת נחת אחרי פתיחת העונה הזאת. חשוב לנו מאוד לזכות בתואר", אמר אחד השחקנים בסיום. הגמר, אגב, צפוי להתקיים בנתניה. במקרה של העפלה של הפועל חיפה אתמול, הגמר היה נערך ב"סמי עופר".

"זה היה חד, ולא כל כך חלק. אני קצת מאוכזב מהגול שספגתי בסוף, אבל עשינו את העבודה והניצחון מוצדק", אמר השוער אוהד לויטה. "אנחנו שמחים על ההזדמנות שקיבלנו. הם עשו את זה על הצד הטוב ביותר. יש לנו משימות בליגה קודם". על התקופה שבה הוא נמצא אמר: "החוויה הזאת היא לא פשוטה, לא קל לשבת על הספסל. אני לא רגיל לזה, אבל זה יחשל אותי. אני מקווה שהניצחונות האחרונים של הקבוצה מסמלים את מה שאמור לקרות בהמשך".

ובינתיים אייל משומר וקובי מויאל הפצועים לא צפויים להיות כשירים למשחק הקרוב בסכנין. עידן ורד שלא נכלל בסגל סובל מעומס בשריר הירך האחורי ועדיין בספק.

שחקני מכבי חיפה ביקרו היום במחלקה האונקולוגית בבית החולים מאייר ברמב"ם: שמעון אבוחצירא אמר: "הפכנו את הביקור כאן למסורת ואנחנו שמחים מאוד לשמח את הילדים. הכול מתגמד כאשר אנחנו רואים את הילדים ונותר לנו רק לאחל להם החלמה ולהעלות חיוך על השפתים שלהם". על היכולת של הקבוצה אמר השחקן: "אנחנו בתקופה טובה והוכחנו את יכולתנו. יש לנו חומר שחקנים טוב שהוכיח את עצמו. עכשיו מילת המפתח היא המשכיות. מצפה לנו משחק קשה מאוד בדוחא. אנחנו מסתכלים קדימה וכבר לא עסוקים בחוב שלנו מתחילת העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

באדיבות מכבי חיפה TV

חגיגה ירוקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully