וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: האנדרדוגס פוגשים את האריות

18.12.2014 / 0:22

המשחק השני בדאבל הדר באצטדיון קראפט יפגיש הערב שתיים מהטוענות לכתר, כשבמפגש הראשון יתמודדו מורדי יהודה את אריות ירושלים. בשבת: הנחיל השחור תארח את חלוצי תל אביב

יהודה רבלס. מגד גוזני
הרבלס לא צפויים לבעיות בקראפט/מגד גוזני

שלושה משחקים יתקיימו בסוף השבוע בליגת הפוטבול הישראלית. המחזור ייפתח הערב (חמישי, 19:00 אצטדיון קראפט בירושלים) במפגש בין מורדי יהודה (0:3) למלכי ירושלים (3:0). ה"חנוכה-בול" המסורתי לא צפוי להיות צמוד, אבל במשחקי יריבו?ת אי אפשר לדעת. המלכים עדיין מחפשים זהות, במיוחד בהתקפה, והמורדים, שבשורותיהם משחקים הרבה מלכים לשעבר, נראים חזקים גם בהתקפה וגם בהגנה.

לאחר מכן, ב-21:40 באצטדיון קראפט, ייפגשו אריות ירושלים (1:2) וחיפה אנדרדוגס (0:3), למה שצפוי להיות העימות המרתק של המחזור, בין שתי קבוצות שרוצות להתחרות על דירוג גבוה לקראת הפלייאוף. האנדרדוגס טרם הפסידו והאריות הפסידו רק למורדים החזקים, ומאז נראים בכושר הרבה יותר טוב. הנאה מובטחת.

במוצ"ש ב-21:00 באצטדיון רייסר בבאר שבע יתעמתו הנחיל השחור באר שבע (2:1) וחלוצי תל אביב (1:2). החלוצים יגיעו כשהם עדיין לא בכושר שיא, ומחפשים לנצח בחזרה הגנרלית לפני שחזור של הגמר מהעונה שעברה נגד האריות. הנחיל השחור, מצדם, מקווים שההגנה מספיק חזקה להתמודד עם החלוצים ושההתקפה מצליח להזיז את הכדור - משימה שלא הצליחו בה כל כך עד כה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully