וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "יש עוד דרך ארוכה העונה והרבה על מה להילחם"

17.12.2014 / 22:27

הפועל ירושלים המאכזבת והלחוצה נפרדה מהיורוקאפ עם הפסד לריטאס, ואחרי ארבעה הפסדים רצופים מאמנה שומר על אופטימיות. המנכ"ל גיא הראל: "נעשו פעולות כדי לסובב את ההגה לכיוון הנכון"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
פרנקו/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים סיימה את דרכה הערב (רביעי) ביורוקאפ עם הפסד 98:88 בליטא לריטאס וילנה. ברייסי רייט היה אדיר עם 30 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 21 אבל שער שחקניו של דני פרנקו היו מתחת לרמתם הרגילה ורשמו הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות. לפני העונה ירושלים חלמה להגיע רחוק באירופה, אבל כשלה, ועתה היא תתמקד בליגת העל ובניסיון לזכות באליפות ובגביע המדינה.

דני פרנקו: "הפרק האירופאי שלנו העונה הסתיים היום באופן רשמי. את הפקת הלקחים מהפרק האירופאי אנחנו עושים יחד ונעשה גם בעתיד,על מנת להוביל את הפועל בנק יהב ירושלים להיות גורם משמעותי גם בזירה האירופאית. יש לנו קבוצה טובה מאד למרות ההפסדים האחרונים, ופנינו ליעדים שעומדים בפנינו בליגה ובגביע. ישנה עוד דרך ארוכה העונה והרבה על מה להילחם, אנחנו נעשה את המקסימום על מנת להוביל את הקבוצה קדימה ולגרום לקהל להיות גאה בקבוצה שלו".

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל: "סיימנו היום קמפיין אירופי מאכזב. עם זאת נותרו לנו עדיין מטרות מאוד חשובות בזירה המקומית וזה מתחיל כבר בשבוע הבא עם תחילת ההתמודדות על גביע המדינה. אנחנו מודעים לכך שהשבועיים האחרונים היו פחות טובים עבורינו וכקבוצה ננקטו מספר פעולות כדי לסובב את ההגה חזרה בכיוון הנכון, החל בסטטוס שכתב יו"ר הפועל אורי אלון לכל המועדון על רמת המחויבות שאנחנו חייבים לגלות, והמשך בפעולות שנעשו 'בתוך הבית'. אנחנו עדיין מובילים את הליגה המקומית ובטוחים בקבוצה וביכולת שלה להתמודד על התארים בארץ נגיע נחושים ומחוייבים. שלא יהיה ספק".

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
נקודת אור בהפסד בליטא. רייט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully