וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הודחה מגביע ההתאחדות האירופית

17.12.2014 / 21:56

הצהובים נכנעו בשמינית הגמר בגומלין לטרנטינו 3:0 (25:15, 25:13, 25:16). זוהר בר נצר, שקיווה לחולל נס, הודה: "לא באנו לשחק והם נתנו פייט. אנחנו חייבים להשתפר כדי להצליח בהמשך העונה"

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
התאכזבו. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב הודחה הערב (רביעי) מגביע ההתאחדות האירופית בשלב שמינית הגמר אחרי שהפסידה לטרנטינו האיטלקית. הצהובים אירחו בהדר יוסף את היריבה בגומלין וקיוו לחולל נס, אבל הבדלי הרמות עשו את שלהם והצהובים סיימו את דרכם.

מכבי תל אביב פתחה בצורה מאוזנת, אבל האיטלקים עלו ל-9:11 בדרך ל-15:25 מהיר עם 77 אחוז בהתקפה. המערכה השנייה התנהלה לאותו כיוון כשהפעם האיטלקים דאגו ל-0:6 בנקודות מחסימה ועם שמונה נקודות של פיליפו לאנזה, טרנטינו שייטה ל-13:25.

המשחק המאכזב של המארחים נמשך גם במערכה השלישית והאיטלקים לא התקשו לנצח 16:25 בדרך לרבע הגמר. זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "זו אכזבה. לא באנו לשחק והם נתנו פייט. בעבר שיחקנו מול קבוצות איטלקיות ונתנו פייט גם אם הפסדנו ולכן אני מאוכזב מאוד. כדי להיאבק ולהתמודד ולהגיע לגמר פלייאוף נצטרך להשתפר כי אנחנו מאוד בינוניים כרגע. אני מקווה שנביא זר שלישי למרות שהודיעו לי היום שנכון לעכשיו אין זר שלישי. אבל, אנחנו חייבים להשתפר כדי להצליח בהמשך העונה".

הקפטן עומרי שוורץ הוסיף: "גם אני מאוד מאוכזב. אנחנו צריכים, גם אם מדובר בקבוצה איטלקית, להביא יותר מעצמנו. לוקח זמן לבנות קבוצה ואנחנו חווים משברים ויש קשיים שלא תמיד קשורים בכדורעף. נצטרך לדעת להתגבר על הבעיות הללו ולייצר עוד מורשת לפי הדי.נ.איי של הקבוצה שלנו". למכבי תל אביב: קודרי אשוב וברנאל 9 כל אחד, סוקולוב 7, כהן 5. טרנטינו: נמץ ולאנזה 18 כ"א, בורגסטהלר 11 (6 קיל בלוק), בירארלי 10 (5 קיל בלוק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully