וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה וסזאר ארסו צפויים לחזור להרכב בית"ר מול באר שבע

17.12.2014 / 18:03

בית"ר פתחה בהכנות לקראת המשחק נגד הקבוצה מהדרום ביום שני, והשניים, שנעדרו בשל צהובים, צפויים לפתוח. קורצקי לשחקנים: "חייבים לייצר לעצמנו הרבה יותר מצבים"

one

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום (רביעי) אחרי החופש לו זכו השחקנים. המאמן מנחם קורצקי ערך אסיפה עם השחקנים, ולמרות התצוגה החלשה מול הפועל רעננה (0:0) החמיא על המחויבות שהפגינו במשחק. עם זאת קורצקי אמר לשחקנים: "אני מאוד לא מרוצה מזה שלא הגענו למצבים. אנחנו חייבים לייצר לעצמנו הרבה יותר מצבים במשחק".

כעת בבית"ר יתכוננו למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני הקרוב (20:55), כשבקבוצה מאמינים שלמרות הפער בטבלה, בטדי אפשר לנצח את הקבוצה הדרומית. אל ההרכב צפויים לחזור אלי דסה וסזאר ארסו, שנעדרו בגלל כרטיסים צהובים.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
החמיא לשחקנים למרות היכולת מול רעננה. קורצקי/קובי אליהו

עוד לפני האימון מאמן הקבוצה מנחם קורצקי, הגיע לפנימיית "גן ונוף" בפתח תקוה, להרצות בפני בני נוער, תלמידי המקום. קורצקי סיפר את סיפור חייו המרגש ואיך הגיע לאן שהגיע בזכות התמדה, כוח רצון ונחישות. הוא לא התעלם מהמקרה שהיה לו עם אוהד הקבוצה והביע שוב חרטה ואמר: "קרה לי מקרה שעליו אני מצטער, אני משתף אתכם מתוך תקווה ורצון שתדעו אתם להתמודד במצבים כאלו ולא להקלע למקרים מעין אלו וזה יכול להיות הרווח של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully