וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אימון ראשון לעוביידה חטאב מאז המעצר

17.12.2014 / 13:52

הבלם החשוד בגרימת מוות ברשלנות, התקבל בחמימות על ידי השחקנים ועובדי המועדון. ליאור לוי חוזר להרכב. עורכי דינו של פואד: "מדוע אחראי הסדרנים של מכבי פתח תקוה לא נעצר?"

one

עוביידה חטאב, שנחשד בגרימת מוות ברשלנות, חזר להתאמן היום (רביעי) במדי הפועל תל אביב לראשונה מאזס תאונת הדרכים בה היה מעורב לפני כשבוע וחצי. חטאב שוחרר אתמול למעצר בית של שלושה ימים והותר לו להתאמן. הבלם התקבל בחום על ידי חבריו לקבוצה ועל ידי אנשי המערכת.

חטאב עצמו היה שקט לאורך כל האימון ולא התייחס לחקירה המתנהלת מולו. "נעזור לו ככל שניתן", אמר אתמול דובר הקבוצה רותם גרוסמן, שאמור ללוות את השחקן מהבית לאימון ובחזרה, "אנו מקווים שזה יסייע לו להתאושש מעט מההלם והרגשה הנוראית שבה היה שרוי מאז האירוע הטראגי, ומשמונת ימי המעצר הקשים".

מלבד זה בהפועל תל אביב ממשיכים להתכונן למשחק מול מכבי נתניה בשבת. "ניצחון הוא התרופה הכי טובה לכל הדברים שקורים במועדון ומסביב לו", אמר אחד השחקנים היום. שינוי אחד ודאי מסתמן בהרכב של האדומים: ליאור לוי שהחלים מפציעה יחזור לעמדת המגן השמאלי ואברהם צ'קול יירד לספסל. מעבר לכך, נראה שיורחן קולין ימשיך כבלם לצדו של סארי פלאח. ההתלבטות המרכזית של המאמן אסי דומב היא האם להמשיך עם רמזי ספורי בהרכב או להחזיר את ישראל זגורי.

שחקן הפועל תל אביב, יורחן קולין. יוסי ציפקיס
ימשיך במרכז ההגנה. קולין/יוסי ציפקיס

בתוך כך, סנגוריו של אלרואי "פואד" ידעי, עו"ד אסף אלוויה ועו"ד חיים יצחקי, פנו אתמול (שלישי) למשטרת פתח תקוה בבקשה לפתוח בחקירה בעקבות אירוע אלים שהתרחש בדרבי של מלאבס לפני כשבועיים. כזכור, באירוע ששודר בטלוויזיה, נראה אחראי הסדרנים של מכבי פתח תקוה, ירון רז, כשהוא כביכול תוקף את ארז אופיר, מנהל מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה. למרות זאת, נגד אף אחד מהם לא נפתחה חקירה.

על פי טענותיהם של עורכי הדין, חוק איסור האלימות בספורט חל על אוהדים ובעלי תפקיד כאחד, לכן "לא פחות ממדהימה העובדה שכחודש בלבד לאחר אירועי הדרבי התל אביבי בהם המדינה כולה סערה, רז לא נעצר ואף לא נחקר על אירוע האלימות המכוער". עורכי דינו של פואד טוענים שמרשם משמש סוג של שעיר לעזאזל של המערכת ולא מבינים כיצד משטרת ישראל ויתר הרשויות לא משקיעות את אותו הזמן והמשאבים שהושקעו בעניינו על מנת למגר ולהוקיע מקרי אלימות אחרים וחמורים לא פחות בספורט. הם מסרו שהם מקווים שמרשם יזכה ליחס ההולם את חומרת האישומים נגדו.

כך נכתב בתלונה שהועברה למשטרה: "מתוך אמונה מוחלטת כי משטרת ישראל אינה מפלה בין חובבי ספורט הנמנים על קהל הצופים במגרשים לבין נושאי תפקיד במסגרת מועדוני הספורט, הנך מתבקש לזמן את מר רז לחקירה ולעשות, ככל הניתן במסגרת החוק, על מנת למצות כנגדו את ההליך הפלילי, כמו גם להרחיקו ממגרשי הכדורגל כמצוות חוק איסור האלימות בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully