וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגיש הצעה לטוטו תמוז אם הוא ישוחרר מפטרולול

17.12.2014 / 17:00

סטנוייביץ' אישר להנהלה כי הוא מעוניין בשחקן, שדורש 400 אלף יורו בחוזה ארוך טווח. גם באר שבע הביעה התעניינות. המאמן דוחה פרסומים על פניה לשחקנים מפרטיזן בלגרד

one

במכבי חיפה מתכוונים להגביר את המאמצים לצירוף חלוץ ישראלי. אחרי שהתברר שעדן בן בסט נמצא בראש סדר העדיפויות של המאמן, ובמכבי תל אביב הודיעו כי הם לא מתכוונים לשחררו בהשאלה אלא בסכום אותו רכשו מטולוז, במועדון מתפנים לעבר היעד הבא שלהם – טוטו תמוז. במועדון אישרו אתמול כי נעשים מאמצים להנחית בישראל את חלוץ פטרולול והדיווחים אתמול על אפשרות שישוחרר בחינם מקבוצתו ברומניה רק מחזקים את מועמדותו.

הרצון להתחזק בתמוז עדיין לא פוסל את מועמדות חמדי סליחי. אלכסנדר סטנוייביץ' כבר הודיע לנשיא יעקב שחר כי הוא מעוניין בתמוז, אותו לא רצו בחיפה בתחילת העונה בגלל חשש מבעיות משמעת. בנוסף לחיפה, קבוצה נוספת שמביעה לאחרונה התעניינות בשחקן ועשויה להגיש הצעה היא הפועל באר שבע. בבאר שבע מחפשים חלוץ, וגם שם עוקבים בדריכות אחרי מצבה של פטרולול.

"תמוז התבגר, הוא גם נותן עונה פנטסטית ברומניה, אין סיבה שלא נרצה לצרף אותו אם יחליט לחזור", אישר גורם במועדון. תמוז כבר שלח מסרים כי יהיה מוכן לחזור אם ישוחרר, בתנאי שיקבל הצעה לחוזה ארוך טווח המגלם את שכרו הנוכחי, כ-400 אלף יורו לעונה. לא בטוח שחיפה תהיה מוכנה לשלם את הסכומים האלה, אבל לאור שחרורו הצפוי ייתכן שהחלוץ יתגמש. בימים האחרונים בירר סטנוייביץ' פרטים על שחקנה של גנט, רמי גרשון, אולם בחיפה טוענים כי לפחות כרגע יהיה קשה להחזירו לארץ.

בימים האחרונים פורסמו בכלי התקשורת בסרביה ידיעות על ניסיונות של סטנוייביץ' להעביר לישראל מספר שחקנים מפרטיזן בלגרד. בחיפה טוענים כי הדיווחים אינם נכונים ובשלב זה המאמן משתדל שלא לפנות לשחקנים אותם אימן בעבר. הפניה היחידה לשחקן פרטיזן הייתה לקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ', אבל זאת במידה שפרטיזן תנקוב במחיר ריאלי לפני שיהפוך לשחקן חופשי.

חיפה תתמודד הערב מול מ.ס אשדוד במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, וסטנוייביץ' מתכוון לערוך רוטציה רחבה מאוד בין שחקני הסגל שלו. "הקבוצה משחקת שלוש פעמים בששה ימים, יש כאן שחקנים שמגיעה להם הזדמנות נוספת", הסבירו במועדון. טאלב טואטחה, אדין צוצאליץ' ויוסי בניון יקבלו מנוחה. מתן אוחיון יחליף את אייל משומר הפצוע, וגוסטבו בוקולי ישחק לצד ג'אבר עטאא בעקבות היעדרותו של קובי מויאל. גם אוהד לויטה, דקל קינן, מוחמד כליבאת ואלון תורג'מן יפתחו בהרכב. לגבי קינן, במכבי חיפה רוצים שהבלם ימשיך ולכן אם יושאל בינואר זה יהיה מיוזמתו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully