וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב הבטחוני: אליפות אירופה לג'וניור בג'ודו לא בישראל

16.12.2014 / 23:06

התחרות שהייתה אמורה להתקיים בספטמבר בתל אביב הועתקה לאוסטריה, וכעת ייעשה ניסיון לקיים אותה בארץ ב-2016. ביום חמישי תצא לדרך אליפות ישראל

משה פונטי יו"ר איגוד הג'ודו. קובי אליהו
ימתינו שנה נוספת. משה פונטי/קובי אליהו

המצב הבטחוני בישראל ממשיך להשפיע על טורנירים ותחרויות שתוכננו להתקיים בארץ: איגוד הג'ודו האירופי שתכנן לקיים בישראל בספטמבר 2015 את אליפות אירופה לג'וניור החליט בסופו של דבר לפני שבועיים בקונגרס שנערך בקרואטיה להעתיק את התחרות לאוסטריה.

מדובר באחת התחרויות היוקרתיות בלוח השנה בגילאים הללו והיא הייתה אמורה למשוך אליה קהל ועניין רב. אלא שכעת עם פרסום לוח התחרויות לשנת 2015 עולה כי האירוע יתקיים באוסטריה בין ה-18 ל-20 בספטמבר ולא בתל אביב כפי שתוכנן. גורמים באיגוד הג'ודו הסבירו כי הסיבה למניעת קיומה של התחרות בישראל נובעת מהמצב הביטחוני בארץ, אך ההערכות הן שב-2016 תוכל ישראל לארח את התחרות.

בתוך כך, ביום חמישי תצא לדרך אליפות ישראל בג'ודו שתתקיים באולם מטרווסט ברעננה. מרבית העיניים יהיו נשואות לעבר ספורטאית השנה של הוועד האולימפי, סגנית אלופת העולם ירדן ג'רבי שתנסה לקטוף תואר נוסף במשקל של עד 63 ק"ג. שמות בולטים נוספים בתחרות יהיו גילי כהן, מדליסטית הארד מאליפות אירופה, שגיא מוקי, טומי ארשנסקי, גולן פולק ואלוף אירופה לנוער ועד גיל 23, ברוך שמאילוב. המוקדמות יחלו ב-9:30 בבוקר, הקרבות על מדליות הארד ב-15:30 והגמרים החל מ-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully