וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רווח שיא של כל הזמנים ממכירת כרטיסים בדרבי

16.12.2014 / 12:54

קופת המועדון התעשרה בלמעלה מ-450 אלף שקלים ובקבוצה מקווים שכץ ינצל זאת להנחית שחקן בכיר. בקבוצה עוקבים אחר מצבם של קוראץ' וסוויסה בבית"ר. אוחיון צפוי לבקש השאלה

one

בצל ההפסד הגדול בדרבי בהפועל חיפה יכולים לפחות להתנחם ברווח הכספי שנכנס לקופת המועדון. לוואלה! ספורט נודע שבחיפה רשמו רווח שיא של כל הזמנים המוערך בלמעלה מ-450 אלף שקלים. בקבוצה רשמו הכנסות של כמיליון שקלים והוצאות של קצת למעלה מחצי מיליון מה שהשאיר רווח אדיר שנכנס לקופה של המועדון.

בהפועל חיפה משוכנעים שהבעלים יואב כץ צריך לנצל את הרווח האדיר כדי לחזק את הקבוצה בשחקן מוביל. "נשארו מינואר חמישה חודשי משכורת, ואין ספק שבסכום כזה אפשר להביא לכאן זר או שחקן ישראלי בכיר", אמר גורם במועדון, "יש עוד מפגשים מול מכבי תל אביב הפועל באר שבע ובית"ר, שגם הם יכניסו סכום נאה לקבוצה, ככה שיואב חייב לנצל זאת כדי לחזק בשחקנים מובילים ולא להסתפק בחיזוק בינוני".

בינתיים בקבוצה השלימו את ההכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו (רביעי, 20:45, 5+ לייב ו-HD) כשנראה שראובן עטר לא מתכוון לעשות שינויים מרחיקי לכת. מי שצפויים לקבל מנוחה הם חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני וסטיבן כהן. אורן ביטון, טאדאס קיאנסקאס ואור אוסטווינד צפויים לחזור להרכב. עטר מתלבט האם לעלות אם שני חלוצים או אחד.

הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי, אור אוסטווינד (אלמוג אוחיון/מהראן לאלה), טוסיין ריקטס(מהראן לאלה).

אוהדי הפועל חיפה ואוהדי מכבי חיפה ברקע. אדריאן הרבשטיין
במועדון רוצים לנצל את הכסף. אוהדי הפועל חיפה בדרבי/אדריאן הרבשטיין

במקביל נראה שאלמוג אוליון הצעיר שעבר לחיפה בתחילת העונה יבקש להיות מושאל בינואר לקבוצה אחרת, ככל הנראה בליגה הלאומית. כץ הגיע לסיכום עם עירוני קרית אתא בתחילת העונה, וצפוי לפי ההסכם להעביר להם כסף עבור אוחיון בקרוב, אך השחקן לא מקבל מראובן עטר הזדמנויות וצפוי לבקש שחרור כדי לצבור דקות משחק.

בחיפה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של זרקו קוראץ' בביתר ירושלים ואם השחקן ישוחרר בחיפה יעשו את כל המאמצים להחזירו לקבוצה. כמו כן בקבוצה יעקבו גם אחר מצבו של תומר סוויסה, חברו של קוראץ' בבית"ר, ואם זה יושאל או ישוחרר ללא תמורה כספית בחיפה צפויים לפנות אליו במטרה לצרפו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מגיע לישיבת המנהלת בעקבות אירועי הדרבי. מגד גוזני
יביא שחקנים מובילים? יואב כץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully