וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' רוצה את בן בסט. קינן יושאל בינואר?

15.12.2014 / 8:30

חלוץ מכבי תל אביב סומן יחד עם סליחי, שהר ותמוז. הבלם ימתין לראות מה מצבו בשני המחזורים הקרובים. בניון: "אנחנו בקו עלייה". חוזה חדש יוצע לעידן ורד

one

באסיפה המסכמת של מכבי חיפה לקראת הדרבי אמר אלכסנדר סטנוייביץ' לשחקניו: "אתם יודעים מי הקבוצה הטובה בעיר", ואתמול (ראשון) דבריו קיבלו משנה תוקף, כאשר הקבוצה שלו הביסה את האדומים מהכרמל 0:4. אז נכון, ספק אם היכולת בחלקים גדולים מהמשחק תספיק מול הגדולות, אבל לירוקים זה לא ממש משנה.

למרות הניצחון, המאמן עדיין רוצה לעשות מספר שינויים בחלון ההעברות, חלקם בחלק ההתקפי, וסימן את עדן בן בסט כשחקן שהיה רוצה לראות בקבוצה. מועמדותו של החלוץ תלויה בשחרורו ממכבי תל אביב ובשאלה האם זאת תסכים להשאילו, והיא מצטרפת לבן שהר וטוטו תמוז שגם הם מועמדים להצטרף לקבוצה בינואר, וכמובן לחמדי סליחי מהפועל עכו שהוא כרגע בין המועמדים המובילים בעמדת הזרים.

סטנוייביץ' אסף הבוקר את השחקנים ואמר להם: "ניצחון בדרבי זה תמיד דבר טוב. לא הייתי מרוצה מהצורה ומהדרך. לא שלטנו מספיק ולא היינו מספיק דומיננטיים. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. 0:4 זו תוצאה טובה ומגיעה לכם מילה טובה. מעכשיו אנחנו מפוקסים רק בחצי גמר גביע הטוטו. חשוב שנעפיל לגמר".

עדן בן בסט, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תסכים לשחררו? עדן בן בסט/ברני ארדוב

בשבוע שעבר פרסמנו כי המאמן רוצה להחליף את רובן ראיוס בגילי ורמוט, ואף הבהיר זאת ליעקב שחר. אתמול קיבל הספרדי רמז עבה מאוד לאחר שלא שותף כלל במשחק והוא סיפר למקורביו בסיום כי הוא אינו שבע רצון מהמצב, אבל גם לא מתכוון לבקש שחרור אלא לעמוד בחוזה שלו עד שיקבל הודעה אחרת. המאמן אמר למקורביו בסיום כי עדיין לא קיבל הכל החלטה סופית לגבי מיצ'ל, שהיה בין הבולטים אתמול בשורות הירוקים, ואדין צוצאליץ'.

אם סטנוייביץ' לא ימצא בלם טוב יותר, הוא יחפש בלם מהיר שישחק לצדו. דקל קינן ימתין לראות מה מצבו בשני המחזורים הקרובים. אם הוא לא ישחק, ייתכן שיושאל לקבוצה אחרת עד תום העונה, בתנאי שזאת תעמוד בשכרו. אם צוצאליץ' ישוחרר ויגיע בלם מהיר, ייתכן מאוד שקינן יישאר ויילחם על מקומו עם אוראל דגני.

אלעד גבאי יחפש קבוצה, וכך גם אביחי ידין שללא קשר לתוצאות הבוררות ינסה לשקם את עצמו באמצעות דקות משחק. לסטנוייביץ' אין עדיפות לגבי חיזוק הקבוצה בזרים וכפי שכבר הבהיר, ישמח לחזק את הסגל שלו בשלושה ישראלים בכירים. אם ורמוט ושחקן בכיר נוסף יגיעו, ייתכן מאוד שחיפה תמשיך גם אחרי ינואר עם פחות מחמישה זרים. את עידן ורד, שנמצא בכושר מצוין במחזורים האחרונים הרבה בזכות ההכנה הארוכה שערך בתחילתה במחנה אימון אישי בצרפת, ינסה המועדון להחתים על חוזה ארוך טווח.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אפשר להתעודד מזה שהבקענו ארבעה שערים". יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

שחר נכנס עם היועץ המשפטי אודי שוכטוביץ' לחדר ההלבשה והודה לשחקנים. גם סגנו עוזי מור נכח בסביבה. יוסי בניון שכבש את השער האחרון שלו ב-18 במאי 2002, סיפר: "אני זוכר שזה היה בטדי. הגיע הזמן, אחרי הרבה זמן. היה כיף לחזור להבקיע, אבל הכי חשוב זה היה לנצח את המשחק. אפשר להתעודד מזה שהבקענו ארבעה שערים. השער הראשון היה צריך לתת לנו ביטחון ולהניע כדור, השער השני של ורד נתן לנו יותר ביטחון. כמובן שיש מה לשפר, אבל אנחנו בקו עלייה. יש משחקים שאתה צריך להחזיק את הכדור, להניע יותר. הכנסנו את עצמנו ללחץ. יש גביע הטוטו ברביעי ומשחק בסכנין".

הקפטן נשאל לגבי ראובן עטר, עימו שיחק בעבר, והשיב: "אני לא חושב שאני צריך לייעץ לראובן עטר. זה אחד האנשים שאני הכי אוהב. מאחל לו שייצא מהמקום האחרון. אני רוצה שהפועל חיפה תישאר בליגה, במיוחד כשראובן על הקווים. מאחל לו הצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully