וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ראובן עטר נשאר בתפקיד, לפחות עד יום שבת

15.12.2014 / 17:43

חרף התבוסה בדרבי והמקום האחרון בטבלה יואב כץ החליט להעניק למאמנו צ'אנס נוסף, אולם הפסד לעכו עלול לגרום לזעזוע. עטר לשחקנים: "מאמין בכם, לוקח את הביקורות על עצמי"

one

ראובן עטר מקבל מיואב כץ צ'אנס נוסף, לפחות עד המשחק הקרוב של הפועל חיפה: זו הכותרת שיוצאת משורות נועלת הטבלה לאחר התבוסה 4:0 למכבי חיפה אמש (ראשון). בסביבתו של הבעלים השוהה בארצות הברית העידו שבמהלך הלילה הוא התחבט רבות בשאלה האם להשאיר את המאמן בתפקיד, והיום בשעות הערב הודיע כץ כי לעת עתה, עטר נשאר.

"החלטתי שראובן נשאר ויאמן את המשחק נגד עכו", אמר כץ. "אני מאמין שנוכל להוציא תוצאות טובות בהרבה במשחקים הקרובים". יש לציין שמעמדו של המאמן עדיין מעורער, והפסד נוסף עלול בכל זאת להביא לזעזוע. "יואב מבין וגם חושב שצריך לזעזע", אמר גורם בסביבתו. "אבל הוא לא נוהג לפטר וקשה לו מאוד לעשות את זה לאדם שהוא העסיק".

עטר אמר לשחקנים לפני האימון היום: " אין לי בעיה להתמודד עם כל הביקורות ולקחת על עצמי אותן. מכם אני מצפה שתתעלו דווקא ברגעים הקשים האלה. אני מאמין בכם". במקביל כבר הועלו מועמדויות לתפקיד המאמן אם עטר יפוטר, כשבשלב זה טל בנין הוא המועמד המוביל אך גם מרקו בלבול ואריק בנאדו חזק בתמונה. בקבוצה אף הזכירו את גיא לוי שפוטר מסכנין כאפשרות. "הקבוצה חייבת זעזוע וזעזוע עמוק", אמר גורם במועדון. "הכי נכון היה להחליף 11 שחקנים אבל זה בלתי אפשרי וגם בלתי אפשרי למצוא שחקנים יותר מדי טובים בינואר, ככה שהדבר המתבקש הוא להביא לזעזוע בעמדת המאמן".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
בינתיים הוא מגבה את מאמנו. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

גם בקרב השחקנים קיימת תחושה קשה מאוד, כשבסיום המשחק היה נראה כאילו מרביתם כבר חסרי אונים. "אם הובסנו במשחק כזה, שהיה טוב שלנו כביכול, אז אין לנו כבר מילים", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לא מצליחים להתרומם ומשהו צריך לקרות כאן אחרת נגיע למצב שלא נוכל לחזור ממנו. הקבוצה הזו בסכנת ירידה גדולה. הביאו פה זרים שלא מצליחים לעשות כלום, וגם אנחנו הישראלים נראים הכי גרוע בליגה, אז ביחד אתה מקבל קבוצה שהיא המועמדת הוודאית לרדת ליגה. אנחנו חייבים להתעורר עכשיו שלא יהיה מאוחר מדי". אוסיי מאוולי שמועמד לשחרור בינואר נפצע אתמול בקרסול דקות אחדות לאחר שנכנס, ובקבוצה יבדקו היום האם הוא מסוגל להתאמן.

עדכון ראשון: 7:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully