וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "אנחנו לא ברמה של התוצאה הזו, אבל הניצחון גדול"

14.12.2014 / 22:56

מאמן מכבי חיפה לאחר הרביעייה לרשת היריבה העירונית: "0:4 בדרבי זה מצוין, במיוחד בשביל הקהל שלנו. הניצחון הזה הוא בשבילם". בניון: "אנחנו בקו עלייה, אבל בסכנין יהיה יותר קשה"

one

מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) למקום החמישי בטבלת ליגת העל, כשחתמה את הסיבוב הראשון והמאכזב מאוד שלה בליגת העל עם 0:4 בדרבי על הפועל חיפה. יוסי בניון כבש שער ראשון זה 12 שנה במדים הירוקים כשהחליק את הכדור בראשו אל הרשת בדקה הרביעית, עידן ורד המשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו (שער רביעי רצוף) כשנגח לרשת בדקה ה-44, מיצ'ל חגג שער בכורה, גם הוא בנגיחה, בדקה ה-75 ושמעון אבוחצירא חתם עם הרגל בדקה ה-81. ניצחון שישי לירוקים העונה, לעומת שבעה הפסדים. תיקו עדיין אין.

מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל חיפה בדרבי

אחרי 4,593 ימים: יוסי בניון שוב כבש בליגת העל

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצח בדרבי הראשון שלו. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' סיכם: "אני שמח בשביל הקהל שלנו, הניצחון הזה הוא בשבילם. לנצח 0:4 בדרבי זה מצוין. אנחנו לא ברמה של התוצאה הזו, אבל בסדר. זה משחק מיוחד וחשוב מאוד בשביל הקהל שלנו. 0:4 זה ניצחון גדול בשבילנו". על החיזוק בינואר אמר המאמן: "אני לא רוצה לדבר עכשיו על שחקן כזה או אחר. עוד לא החלטנו את מי נחתים".

יוסי בניון: "הגיע הזמן שאני אכבוש. כמובן שבאותו רגע זה מרגש וכיף, למרות שמבחינתי הכי חשוב זה לנצח את המשחק. זה כיף להבקיע אחרי שנים שהייתי מחוץ לישראל. אני חושב שיש שיפור בשבועות האחרונים. היום לא הצגנו משחק גדול. הבקענו שער מהיר והם חזרו לשלוט. אם במשחק פחות טוב אנחנו מנצחים 0:4 זה אומר שאנחנו צריכים להיות מעודדים. בשבוע הבא יש לנו את סכנין ואנחנו צריכים להיות יותר מוכנים. אני חושב שרואים קו עלייה מאז המשחק נגד הפועל תל אביב, אנחנו מבקיעים יותר שערים וההגנה יותר יציבה. בסכנין יהיה יותר קשה. אם נציג את היכולת שאנחנו יכולים, אני מאמין שננצח את המשחק. אף פעם לא שמתי לעצמי מטרה להגיע לכמות שערים. השערים זה בונוס מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צוהלים עם השני. עידן ורד חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully