וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של שחקן הפועל תל אביב עוביידה חטאב הוארך ביומיים

14.12.2014 / 13:46

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה ובלמם בן ה-22 של האדומים, שחשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה, יישאר בתנאי מעצר

עוביידה חטאב, שחקן הפועל תל אביב, מובא להארכת מעצר. אדריאן הרבשטיין
עוביידה חטאב בבית המשפט/אדריאן הרבשטיין

מעצרו של עוביידה חטאב הוארך היום (ראשון) ביומיים. בלמה בן ה-22 של הפועל תל אביב, חשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה. המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו שוב בדיון הבא.

השופט חנא סבאג נימק את ההחלטה להאריך את המעצר: "לאחר עיון בבקשה ובחומר החקירה אשר הונח בפניי, וכן בדו"ח הסודי שסומן על ידי וכן דו"ח ההשלמה של הפרקליטות, נחה דעתי כי בתיק החקירה תשתית ראייתית הקושרת את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות במידה המקימה חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות. שוכנעתי מחומר החקירה שנאסף עד כה כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור החשוד יביא לשיבוש הליכי חקירה ומשפט השפעה על עדים ולפגיעה בראיות בדרך אחרת. שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור החשוד יש בו כדי לסכן את שלום הציבור וביטחונו".

אחד מעורכי דינו, תומר נווה, אמר: "לא יום , לא יומיים, 8 ימים החשוד מאחורי סורג ובריח עם עבריינים אנסים וסוחרי סמים. מדובר באדם בן 22 שמעולם לא היה עצור, מעולם לא נחקר באזהרה במשטרה ואין מחלוקת עובדתית שהיה מעורב בתאונה... במשך 7 ימים מתבצעות פעולות חקירה ולא יכול להיות שהיום אומרים שלא התבצעו פעולות והם מבקשים עוד ימים... מה ציפו שיעשה החייאה? הוא ראה שמטפלים בפצוע, לקח את הדברים שלו ואת משפחתו וניגשו למשטרה. מדובר בשחקן כדורגל, הקבוצה מוכנה לקחת אותו לאיזור המרכז. נמצא כאן מנג'ר הקבוצה והוא מוכן לקחת אותו...".

כזכור, חטאב נעצר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי בחשד לכך שהוא דרס אדם למוות בכביש 79 בין עילוט לצומת הזכוכית בנצרת. אתמול הוא הגיע עם חוקרי המשטרה למקום האירוע ושחזר את תאונת הדרכים. את השחקן מייצגים עורכי הדין סארי חורי, תומר נווה ואמיר בר דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully