וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' לשחקנים: "אתם יודעים מי הקבוצה הטובה בעיר"

14.12.2014 / 9:38

האווירה מתחממת לקראת הדרבי הערב (20:55, ערוץ 1): מאמן מכבי חיפה קיים אסיפה, ופנה לזרים כדי לא להלחיץ את מיצ'ל וראיוס: "אין לי מועמדים זרים מובילים, רק ישראלים". צפו בסרטון של שחקני מכבי חיפה לקראת המשחק

one

במכבי חיפה אפשר להרגיש את המתח לקראת הדרבי שייערך הערב (20:55, ערוץ 1). המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' כינס בשבת את השחקנים לשיחה קצרה במהלכה אמר להם: "אני לא צריך להסביר לכם מה המשמעות של דרבי עבור האוהדים. עם כל הכבוד להפועל חיפה, אתם יודעים מי הקבוצה הטובה בעיר". סטנוייביץ' מתכוון להיפגש עם השחקנים היום ולדבר על המשמעות של משחקי הדרבי. המאמן שחווה דרבים אלימים בבלגרד, אז אימן את פרטיזן בדרבי הגדול של סרביה מול הכוכב האדום, מתכוון לספר לשחקנים על עברו כשחקן ומאמן במשחקי דרבי (שיחק ואימן בשתי קבוצות אחרות בעיר, בניהן OFK).

סטנוייביץ' חידד לשחקנים עוד יותר את המסרים שהעביר בתקשורת, לפיהם אף מועמד זר לא על הפרק כרגע. "אני רוצה להביא שלושה שחקנים של הנבחרת", הסביר לשחקנים. "אין לי מועמדים מובילים, אלא רק מועמדים זרים. אני רוצה שלושה ישראלים טובים שיובילו אותנו". שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האסיפה: "הוא כנראה כיוון לצוצאליץ', מיצ'ל וראיוס. הוא לא היה רוצה שהיכולת שלהם תרד בעקבות השמועות". 17 אלף ירוקים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון סמי עופר והיום צפויים להיחטף כרטיסים נוספים. הבוקר עלתה אפשרות לפיה אוהדי הקבוצה יישבו ביציע הצפוני באמצעות חציצה של גדר וכוחות אבטחה בין הקהלים.

צפו: שחקני מכבי חיפה מתחממים לדרבי

לפי האתר הרשמי, רק שלושה שחקנים פעילים במכבי חיפה כבשו לזכותה במשחקי דרבי. מדובר בויאם עמאשה שציין בשבת 100 הופעות בכל המסגרות, אלון תורג'מן שלא יהיה בסגל וחן עזרא.אחד משני השחקנים האחרונים שכבשו לזכות הפועל הוא רן אבוקרט, כיום בצד הירוק ועדיין מתאושש מפציעה ארוכה.

דובר משטרת מחוז חוף: "עקב הצפי לעומסי תנועה כבדים בציר המנהרות, כבישים 2 ו-4, בהגעה למשחק ובסיומו, נבקש מציבור האוהדים להגיע בתחבורה ציבורית/מטרוניות/רכבת ישראל לתחנה מרכזית חוף הכרמל כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק. מטרוניות בתשלום יסיעו את האוהדים לאצטדיון. יש לקחת בחשבון כי במקביל מתקיימים אירועי הפסטיגל במרכז הקונגרסים וחלק מהחניונים יהיו תפוסים. משטרת תחנת חיפה בכוחות מתוגברים תערך מבחינת הכוונות תנועה, שמירת הסדר והביטחון באזור הרכבת, החניונים באצטדיון ומחוצה לו. תתבצע אכיפה וגרירה בשלוב פקחי עיריית חיפה למניעת חניות במקומות האסורים המפריעים לתנועה בצירים המובילים אל האצטדיון ובסמוך לו. תתבצע אכיפה מוגברת בתחום האלכוהול והרוכלות לא תתאפשר רוכלות או כניסת אוהדים שצרכו אלכוהול. משטרת מחוז חוף ותחנת חיפה לא תאפשר כל גילוי של אלימות או ונדליזם בדרך אל האצטדיון וממנו, באצטדיון עצמו ומחוצה לו. מקרים אלו יטופלו במהירות ובנחישות ונפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
מתמרקים לקראת החגיגה העירונית. האצטדיון החדש בחיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully