וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוהו ובוהו בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הרביעי ברציפות

האשמות מקיר לקיר אחרי עוד הפסד של האדומים. סאשה מנסה למצוא נחמה, ורמוט נוטה לעזוב, מקורבים למועדון מושכים לכיוונים שונים, דומב מתנדנד ופרידה מברקוביץ' לא נשללת. הצצה לבוקר קשה של קבוצה במשבר

one
"יש פה בערך שלושה וחצי שחקנים שמתאימים למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר אחד מהשחקנים, "אין מי שיוציא את העגלה מהבוץ"

"זו אחת התקופות הכי קשות שהמועדון הזה ידע מכל הבחינות", אמר אתמול (שבת) בכיר בהפועל תל אביב, ולמעשה סיכם את התחושות הקשות במועדון לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה, שהיה הרביעי ברציפות. בהפועל תל אביב התחילו להפנים שאם לא יגיע חיזוק בינואר, הקבוצה עשויה להיאבק נגד הירידה עד סוף העונה.

"אנחנו במומנטום שלילי, הכול הולך הפוך. הפסדנו לקבוצה שבכלל לא באה לנצח", אמר בכיר נוסף במועדון. "זה לא פייר להפיל את התיק על אסי דומב, כי מאמנים עם הרבה יותר ניסיון גם היו נכשלים. יש פה יותר מדי שחקנים צעירים שרועדות להם הרגליים, נצטרך לעשות חושבים איך עושים שינויים בסגל במצב הכלכלי של המועדון".

מוחמד אבו אל היג'א, שהחלקה שלו על הדשא הביאה לשער הניצחון של מכבי פתח תקוה, ספג ביקורות על כך שלא עלה לשחק עם נעלי סטופקס, אבל ההאשמות היו כלפי כולם ונשמעו מקיר לקיר. "יש פה בערך שלושה וחצי שחקנים שמתאימים למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר אחד מהשחקנים, "הבעיה שאין מי שיוציא את העגלה מהבוץ. יש פה יותר אנשים חסרי ניסיון ואם הקבוצה לא תעבור זעזוע של ממש, יהיה קשה לעשות שינוי. נכון שהיינו יותר טובים אתמול, אבל אם הצלחנו להפסיד משחק כזה, קשה לראות איזה משחק ננצח".

שוער הפועל תל אביב דני עמוס לצד מוחמד אבו אל היג'א. ניב אהרונסון
אבו אל היג'א ודני עמוס אתמול/ניב אהרונסון

"קשה למצוא את המילים שיסבירו מה קורה לקבוצה במשחקים האחרונים", הודה הקשר לוקאס סאשה, "אנחנו נלחמים ונותנים הכול על המגרש, אבל מקבלים שערים טיפשיים. זה זמן ממש קשה למועדון. בחדר ההלבשה ניסינו להבין מה קרה. כולם היו עצובים ורוצים לשנות את המצב. קשה לדבר עכשיו אחד עם השני, אבל אני יכול להגיד שכולם פה מנסים לשנות. לצערי זה לא תמיד מספיק".

סאשה הוסיף: "אנחנו חייבים להיות רגועים, למרות שזה קשה. אנחנו חייבים למצוא את הכוחות. ברור שיש לחץ כי הפועל זה מועדון גדול, אבל לא בגלל זה אנחנו נראים ככה. אנחנו צריכים לעבור את התקופה הזו. עכשיו אנחנו צריכים לשכוח מהכול, את המשחקים שניצחנו ואת המשחקים שהפסדנו, ולהתחיל הכול מחדש כי איך שזה נראה עכשיו זה ממש לא מספיק לכלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
"אנחנו חייבים להיות רגועים, למרות שזה קשה. אנחנו חייבים למצוא את הכוחות". סאשה עם רן בן שמעון בתחילת המשחק/ניב אהרונסון

אם לא די ביכולת הירודה של הקבוצה, בקומת ההנהלה הדברים נראים גרוע יותר. במצב שנוצר בחודשים האחרונים, אין למועדון בעל בית ומספר אנשים מנסים למשוך לכיוונים שונים. עידו חג'ג' הודיע שיחזור לתמוך ויזרים הלוואה של מיליון שקלים, אבל לא בטוח שמדובר במהלך טוב למועדון. חג'ג' הוא האיש שמינה את אסי דומב למאמן והשניים נמצאים בקשרים קרובים. המשמעות היא שכל עוד איש העסקים מעורב, נראה שהמאמן יזכה לתמיכה. בינתיים חג'ג' מתנה את העזרה שלו בכך שגילי ורמוט יישאר בקבוצה, אך גם מהלך להדיח את דומב מתפקידו יכול להביא את איש העסקים לחזור בו מהבטחתו להלוואה נוספת.

מנגד, יש לא מעט אנשים בהפועל תל אביב שכבר מדברים בגלוי על מהפך מקצועי במקרה של הפסד נוסף. אנשים במועדון כבר ניסו למצוא אלטרנטיבות אחרות לעמדת המאמן ושמו של אלי כהן "השריף" שוב עלה. בהפועל יודעים שאף מאמן בכיר בשוק, מלבד מרקו בלבול, לא יגיע למועדון ויעבוד תחת איל ברקוביץ'. כרגע נראה שלא יתבצעו שינויים מהותיים בעמדת המאמן, אך הפסד נוסף כאמור ידרוש זעזוע אמיתי ולא נשללת פרידה מדומב וברקוביץ'. "המצב לא פשוט וזה בלשון המעטה", אמר אחד הגורמים בקבוצה. "יש השלכות כלכליות לכל מהלך וזה בעייתי להתנהל במצב כזה".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
היחסים הקרובים עם עידו חג'ג' ישאירו אותו בתפקיד? דומב/ניב אהרונסון
מקורבים לוורמוט: "במצב של המועדון ושל הקבוצה אי אפשר יהיה להאשים אותו אם הוא יבקש לעזוב"

במסגרת חיזוק הקבוצה, גם פה נדמה שיש מספר אנשים שמנסים למשוך בחוטים. גורמים בהנהלה מנסים לגייס כספים כדי להחתים את החלוץ אלירן עטר. מספר אנשי עסקים המקורבים לקבוצה שוחחו אתמול ביציע הכבוד, אבל אף אחד לא הבטיח כרגע תזרים מזומנים גדול מספיק כדי להחתים את השחקן, והמהלך נראה רחוק עדיין. במועדון מהלך זה זוכה להרבה ביקורות: "במקום לנסות להבריא את המועדון מחפשים הרפתקאות נוספות. צריך למצוא בלם ורק אחר כך חלוץ".

במקביל, חג'ג' הסכים לחזק את הקבוצה בחלוץ והציע לדומב את שירותיו של לואיס פראה הקולומביאני, אך עדיין המאמן טרם החזיר תשובה אם להחתים את השחקן. כרגע ישנם סיכויים גבוהים שהוא יגיע לארץ ויתחיל להתאמן עם האדומים בקרוב.

בכל הנוגע לגילי ורמוט, מקורבים לשחקן אמרו אתמול: "יש סיכוי גבוה שאם מכבי חיפה תציע לו הצעה מכובדת, הוא יעזוב את הפועל. במצב של המועדון ושל הקבוצה אי אפשר יהיה להאשים אותו אם הוא יבקש לעזוב. אולי עדיף לשני הצדדים להיפרד. הדברים עכשיו תלויים במכבי חיפה ובגובה ההצעה שלה".

בנושא אחר: היום יתקיים דיון בהארכת המעצר של עוביידה חטאב, החשוד בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully