וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הסיבוב: קרית שמונה לא יודעת אם לצחוק או לבכות

14.12.2014 / 8:28

תחושת החמצה בשורות אלופת הסיבוב על איבוד הנקודות מול עכו: "הייתה פאניקה, שתי הנקודות יכלו לתת מרווח נשימה טוב לקראת הסיבוב השני". חיימוב: "אם היו אומרים שנהיה במצב הזה אז כמובן שהייתי קונה". דאגה מפציעתו של פרננדס, שייבדק היום

one

בעירוני קרית שמונה מקווים שמכת הפציעות שתקפה את הקבוצה לא תלך ותעמיק לפחות בכל מה שנוגע לבלמה הברזילאי של הקבוצה קאסיו פרננדס. פרננדס הרגיש מתיחה במפשעה במשחק מול הפועל עכו (2:2) אתמול ובקבוצה מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר מהמשחקים הקרובים. היום (ראשון) פרננדס אמור לעבור בדיקה כדי לנסות ולהבין את חומרת פציעתו ולאחר מכן יתברר אם קרית שמונה תצטרך להסתדר ללא אחד מהשחקנים היותר בכירים שלה.

מלבד פציעתו של פרננדס בקבוצה היו מאוכזבים מאוד גם מהתוצאה אתמול ובעיקר מהעובדה שהקבוצה הייתה שאננה מאוד לאחר שהובילה 0:2 על עכו, ובסופו של דבר יצאה עם נקודה אחת בלבד. "אחרי השער המצמק של עכו התחיל בלגן מבחינתנו, כזה שלא מתאים לנו", אמר שחקן בקבוצה, "בדרך כלל אנחנו מסודרים מאוד ונתנו למשחק הזה לחמוק לנו בין הידיים בגלל סוג של פאניקה לא מוסברת. חבל, כי זה שתי נקודות יקרות שיכלו לתת לנו מרווח נשימה טוב לקראת פתיחת הסיבוב השני".

שוער עירוני קרית שמונה גיא חיימוב. ברני ארדוב
לשפר את הדברים הקטנים./ברני ארדוב

"אין ספק שזה מאוד מאכזב", אמר גיא חיימוב ששימש כקפטן בהיעדרו של הבלם שיר צדק, "עד לשער השני עשינו הכול כמו שצריך אבל מאותו רגע עשינו את כל הטעויות האפשרויות. כל דבר שתגידו יהיה נכון, כי כולנו עשינו טעויות שגרמו לנו לאבד את המשחק הזה וחבל". על הסיבוב המצוין של הקבוצה אמר השוער: "סיימנו סיבוב טוב ואם היו אומרים שנהיה במצב הזה אז כמובן שהייתי קונה כולל התיקו מול עכו. אם נדע לשנות ולשפר את הדברים הקטנים ולנצח משחקים כאלה בצורה קלה יותר, אז נוכל לרוץ עד הסוף".

בניגוד לאכזבה מהתוצאה במועדון ציינו לחיוב את ההצלחה של קבוצת הנוער שגברה 1:3 על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully