וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "שחקנים נופלים מנטלית במשחקי חוץ. כך לא ניקח תארים"

14.12.2014 / 6:35

בהפועל באר שבע מזהים בעיה: "לא ייתכן שנצבור נקודות בקצב של קבוצת מרכז טבלה". דוידזאדה: "ברוב משחקי החוץ התקשנו. השינוי במחצית לא עבד, היה קשה להגנה". לוי וברקת ייפגשו לגבי רכש

one

עם נקודה אחת בודדת בשלושת משחקי החוץ האחרונים, בהפועל באר שבע מבינים שחלום האליפות ימשיך להתרחק אם הקבוצה לא תעשה שינוי. אחרי ההפסד להפועל תל אביב והתיקו בקרית שמונה, הגיע אתמול ההפסד בסכנין שמרחיק את אלישע לוי ארבע נקודות מקרית שמונה, בזכות התיקו שלה מול הפועל עכו. "ההפסד הזה עדיין לא מרחיק אותנו משמעותית מקריית שמונה או מכבי, אבל יש כאן בעיה שצריך לפתור. יש כאן שחקנים שסובלים מנפילה מנטלית במשחקי החוץ", אמר שחקן בקבוצה. "לא יכול להיות שנצבור נקודות בקצב של קבוצת מרכז טבלה אם הקבוצה רוצה להשיג תארים".

במועדון לא באו בטענות על ניהול המשחק של אלישע לוי, שעשה הכל כדי לחזור למשחק עם חילוף התקפי במחצית שלקח לקראת הסיום עם הכנסת יוסף אבו לאבן במקום אופיר דוידזאדה. המאמן עצמו עדיין רוצה להתחזק בינואר. אלירן עטר עדיין חזק על הפרק אבל רחוק מסיכום, דודו ביטון נמצא גם הוא בתמונה. דובב גבאי שלא חתם עדיין על חוזה לא ישוחרר בכל מקרה וללא קשר לפציעה שלו, אלא אם כן יבקש לעזוב בעצמו. אלישע לוי, אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים ייפגשו בקרוב כדי לדון בנושא הרכש.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', מאור מליקסון. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכל. שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים בסיום המשחק בסכנין/אדריאן הרבשטיין

"מתחילת המשחק שום דבר לא עבד לנו. כל מה שרצינו לפני המשחק לא קרה", ניסה אופיר דוידזאדה להסביר. "סכנין התכוננה טוב למשחק הזה, עמדה יפה טקטית. היא הצליחה גם עם המתפרצות. יש משחקים כאלה, אנחנו יודעים את זה מהעונה שעברה. זה לא שלא ציפינו לזה. לסכנין יש מאמן חדש, הם באו עם ציפיות חדשות. ידענו שיהיה קשה מאוד. אם היינו באים מוכנים היינו מנצחים. אבל לא עשינו את זה".

המגן נשאל האם ההפסד נובע מעניין מנטלי. "לא חושב שזה העניין. אם אני מסתכל אחורה ברוב משחקי חוץ התקשנו. התכוננו כמו לכל משחק, אין לי הסבר למה שקרה. סכנין הגיעה להרבה הזדמנויות". על המערך איתו נסיה לוי לשחק במחצית השנייה, כשהוציא את בן ביטון והכניס את הקשר רועי גורדנה אמר: "אלישע ניסה לעשות שינוי ולעלות עם מערך יותר התקפי, גם זה לא עבד. זאת פעם ראשונה שאנחנו משחקים במערך כזה, זה מערך לא קל להגנה. היה קצת קשה. אבל יש לנו מאמן והוא יודע מה הוא עושה. אנחנו רוצים להמשיך קדימה, עם כמה שיותר ניצחונות, זה הכי חשוב". על ההחלטה לא לשדר את המשחק אמר: "אני חושב שכן היו צריכים לשדר את המשחק. הקבוצה במקום שני, אנחנו צריכים להתרכז בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully