וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון ממתין לתקציב. עוז פרץ: "הצעירים יובילו"

14.12.2014 / 6:38

מאמן מכבי פתח תקוה דורש בלם, קשר וחלוץ, ושוחח עם אבי לוזון, שביקש להמתין. החלוץ שכבש צמד: "הדרבי היה מעידה חד פעמית. הצמד הראשון שלי בליגת העל"

one

במכבי פתח תקוה לא האמינו בתחילת העונה שהקבוצה תסיים את הסיבוב הראשון במקום הרביעי. אתמול הוכיחה הקבוצה של רן בן שמעון שהיא לא רק יודעת לשמור על יציבות, אלא גם לצאת ממשבר כמו הפסד בדרבי. "עד יום שני שחקנים עוד דיברו על ההפסד בדרבי, היינו גמורים. אבל בנקודה הזאת החלטנו שאנחנו שמים איקס על מה שהיה, ובאים לנצח את הפועל תל אביב בלי רגשי נחיתות. רן הזכיר לנו באסיפה ביום שישי שהמשחק לא בבלומפילד. אז הגענו לשחק כאילו זה הבית שלנו", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר הניצחון.

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. ניב אהרונסון
סיים סיבוב ברגל ימין. בן שמעון/ניב אהרונסון

יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה בסיום והודה לשחקנים: "אני שמח מאוד. כל הכבוד לכם", אמר. לאחר מכן נכנס לחדר המאמן רן בן שמעון ושוחח איתו על המשחק. בעניין הכניסה שלו לפוליטיקה, מקורביו של לוזון טוענים כי ייתכן מצב בו יתמוך במשה כחלון גם ללא מקום ריאלי ברשימה, אם כי הדבר נתון לסיכום סופי בין הצדדים.
גידי קניוק, עוז פרץ ועומר דנינו שוב הוכיחו שמכבי פתח תקוה מגדלת דור מוכשר של שחקנים.

במועדון זקפו את השער הראשון לזכות עוז פרץ שאמר לוואלה! ספורט: "אני מאושר מאוד מהניצחון הזה. נכנסתי למשחק והצלחתי לשנות אותו, זה צמד ראשון שלי בליגת העל". החלוץ התייחס לאווירה לאחר הדרבי. "רצינו להוכיח שההפסד בדרבי היה מעידה חד פעמית", אמר פרץ. "הגענו למשחק מתוך כוונה לנצח והיינו מוכנים וערוכים למשחק הזה. רצינו לעשות לקהל טוב אחרי ההפסד ההוא, וגם היה מה להוכיח לעצמנו". על העובדה שהקבוצה סיימה את הסיבוב במקום הרביעי אמר: "האמת שלא ציפינו לזה, כיוונו להיות בפלייאוף העליון ואנחנו מכוונים להישאר שם. צריך לעבוד קשה, אני מקווה שנישאר שם אם נמשיך ברצף דומה".

פרץ נשאל על דור ההמשך שגדל במועדון: "תמיד היו שחקני בית טובים במועדון הזה. דמארי, עומר גולן, בן חיים וגם דובב גבאי. אני לא רוצה להעיד על עצמי, אבל חושב שנותנים פה במה לשחקנים הצעירים. הם יובילו את מכבי פתח תקוה בשנים הקרובות. המועדון דוגל שנים בשחקני בית וזה חשוב למועדון". רן בן שמעון, עומר גולן וייטב לוזון רוצים לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים, אבל כרגע ממתינים לתקציב. הקבוצה חרגה מעט מהתקציב בקיץ, וכעת נדרש מימון להבאת שחקן אחד או יותר. בן שמעון רוצה בלם, קשר וחלוץ. לאחר הגעת שחקן הגנה, איבן הרצג ישוחרר. אם יגיע גם חלוץ, קוסטדין אזורוב עשוי לעזוב. דימוב, מונונגה וחרסיסיץ' שמרשימים יישארו עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully