וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' גער באבו אל היג'א: "מה זה פה, שכונה?"

13.12.2014 / 21:40

המנהל המקצועי נזף במגן ששיחק עם נעלי גומי ולא סטופקס והיה אחראי לשער השני של מכבי פתח תקוה. המגן מירר בבכי, אחד השחקנים: "מגיע לו שיבכה. זה חוסר אחריות". דומב: "מאמין שאפשר לצאת מזה". בן שמעון: "מכבי פתח תקוה לא פראיירית"

one

הפועל תל אביב נמצאת במשבר עמוק, וזו כבר לא קלישאה. האדומים של אסי דומב ספגו הערב (שבת) הפסד רביעי ברציפות, הפעם 2:1 בנתניה למכבי פתח תקוה. אם אחרי ההפסדים הקודמים דובר על חוסר יציבות, הפעם כבר מדובר על מדרון תלול שמציב את הקבוצה במקום השמיני בטבלה, בעוד רן בן שמעון שחגג על האקסית מטפס למקום הרביעי בטבלה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגבהה של גילי ורמוט מצאה את הראש של לוקאס סאשה שנגח פנימה בדקה ה-48, אבל בעיטה חזקה של גידי קניוק שפגעה בעוז פרץ המחליף (62) יחד עם פצצה של פרץ עצמו (74) השלימו את המהפך הגדול.

בסיום המשחק נראה המגן מוחמד אבו אל היג'א ממרר בבכי בגלל הטעות שלו במהלך השער השני. ההפסד הכניס לא מעט עצבים לקבוצה וגם המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', לא הבליג. בסיום ירד ברקוביץ' לחדר ההלבשה וצעק על אבו אל היג'א בשל העובדה ששיחק עם נעלי גומי ולא עם סטופקס, ואמר לו: "איך יכול להיות ששחקן הגנה לא עולה עם סטופקס? מה זה פה, שכונה?". השחקנים גיבו את ברקוביץ' בטענות שלו, ואחד מהם אמר: "מגיע לו שיבכה. זה חוסר אחריות לעלות ככה למגרש".

שוער הפועל תל אביב דני עמוס לצד מוחמד אבו אל היג'א. ניב אהרונסון
מרבית הכעס הופנה לעברו. אבו אל היג'א בסיום/ניב אהרונסון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
אין הרבה הסברים. אסי דומב/ניב אהרונסון

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב, נראה מדוכדך בסיום, ואמר: "זה לא מצב פשוט, אבל אני מאמין שאפשר לצאת מהמצב הזה. אנחנו משחקים טוב, מגיעים למצבים, אבל אנחנו עושים טעויות ומשלמים על כל אחת כזו וסופגים שערים. נצטרך לעצור את זה בכוח. אני רואה את השחקנים רוצים ועושים הכול כדי לצאת מהמצב הזה.

"הטעויות הן חלק מהכדורגל, ואני לא כועס על שחקנים צעירים שטועים", המשיך המאמן. "נצטרך לדעת לעשות כמה שפחות טעויות, אנחנו צריכים לדעת לנצח במשחקים כאלה. אחד הדברים הטובים בהפועל תל אביב זה חדר ההלבשה. מה שיהיה, זה חסר שליטה מבחינתי, גם מי שיעזוב. אני מאמין בשחקנים ובכל מי שפה. אני מקווה שגילי יישאר איתנו".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
"מכבי פתח תקוה לא פראיירים". רן בן שמעון/ניב אהרונסון

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, הוסיף: "במחצית הראשונה היינו חלשים, במחצית השנייה היינו חלשים פלוס, אבל גילינו אופי. לא פשוט לחזור מול הפועל תל אביב וזה לא מובן מאליו שמכבי פתח תקוה מנצחת בסיבוב אחד את מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. שואלים את כל מאמני הליגה לגבי הדירוג, אבל שני הפסדים ונהיה במקום העשירי. המיקום לא משמעותי כרגע, אבל זו מגמה טובה. אם באנו אחרי דרבי קשה מאוד והצלחנו להרים את החבר'ה לניצחון, אנחנו יכולים להסתכל קדימה. אנחנו צריכים למצוא איכות בתוכנו, אבל גם איכות מבחוץ. מכבי פתח תקוה לא פראיירים".

ניצחון מתוק מאוד. בן דיין ופרץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully