וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נראינו רע מאוד, לא זוכר ימים כאלה"

13.12.2014 / 20:46

מאמן באר שבע על ההפסד בסכנין: "זה לא היה מנטלי, מקצועית לא עשינו את העבודה. רכש? ננסה להביא". בוזגלו: "המשחק הכי חלש שלנו העונה". אלי כהן על הניצחון בבכורה: "הקרדיט לשחקנים"

one

הפועל באר שבע סיימה הערב (שבת) בצורה מאכזבת את הסיבוב הראשון בליגת העל, כשהפסידה 2:0 לבני סכנין. שערים של מוגרבי (25, פנדל) וגדיר (60) העניקו למארחת את הניצחון המתוק בבכורה של אלי כהן על הקווים, ודווקא אחרי האופטימיות בבירת הנגב והניצחונות היפים, הקבוצה של אלישע לוי איבדה את המקום השני. סכנין עוד יכלה להגדיל בהרבה את התוצאה, אבל הרבתה להחמיץ.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
לא הכחיש, הקבוצה שלו נראתה חלשה מאוד. לוי/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד אלישע לוי אמר בסיום: "אני מסכים שהתוצאה מקפחת את סכנין. שיחקנו חלש מאוד, בניגוד לכושר הטוב שלנו לאחרונה. אני לא זוכר משחק כזה שלא בעטנו לשער ולא עשינו מה שנדרש. זה מסוג המשחקים שאפשר לנתח אבל עדיף למחוק מהזיכרון ולהמשיך הלאה. אני לא חושב שזה היה רק מנטלי. מקצועית לא עשינו את הדברים הטובים שלנו. ניסיתי לשנות מערכים ולתקן אבל בשורה התחתונה נראינו רע מאוד. אבל יש ימים כאלה בכדורגל. זה לא משנה אם זה 2:0 או 3:0, רצינו לחזור למשחק.

"גורדנה בדרך כלל עולה מהספסל ומשנה, אבל היום הוא היה פחות טוב, כמו כולם. יש לנו סגל טוב ואם נמצא לנכון ויהיה שחקן פנוי, ננסה להביא. רצינו את אלירן עטר בתחילת הענה אבל לא יודע אם זה ריאלי עכשיו. לא דיברנו איתו בימים האחרונים".

מאור בוזגלו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין תירוצים, המשחק הכי חלש שלנו העונה! לוקחים אחריות. נלמד מהטעויות ונעבוד קשה יותר השבוע כדי להתכונן למשחק הבא. בתקופות הפחות טובות קבוצה חזקה נמדדת. תודה לקהל שליווה אותנו עד סכנין".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אלי כהן מאמן בני סכנין (שני משמאל). אדריאן הרבשטיין
"זה צעד ראשון". כהן/אדריאן הרבשטיין

מנגד, המאמן המנצח אלי כהן חגג שלוש נקודות בבכורה שלו, אחרי שהחליף את גיא לוי: "מגיע קרדיט גדול לשחקנים. התוצאה הזו הושגה עם הרבה מרץ ונחישות. לא רוצה לקחת קרדיט גדול לעצמי, כי אני פה רק שבוע. זה צעד ראשון כי לקבוצה יש פוטנציאל גדול יותר מהמקום שהיא נמצאת בו. באסיפה הראשונה שלי עם השחקנים אמרתי שתמיד כמאמן ששיחק נגד סכנין הייתה מולי קבוצה עיקשת, וזה מה שחסר לקבוצה".

על העובדה שגדיר וריאן לא ישחקו נגד מכבי חיפה אמר כהן: "הם שחקנים חשובים אבל מי שישחק יעשה את שלו". על כך שהקבוצה יכלה לבקיע יותר אמר: "התוצאה באמת מקפחת אותנו. השחקנים בסוף מעבודה קשה כבר כמעט קרסו והחמצנו הרבה. אבל אסור לנו להסתפק במשחק אחד".

השוער מחמוד קנדיל, שהוחלף במהלך המשחק (16), נפצע באצבעו במהלך החימום, ומחר יעבור צילום כדי לברר את חומרת הפציעה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול איגור יובאנוביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
איבדו מומנטום. בוזגלו/אדריאן הרבשטיין
מאות מאוהדי באר שבע עשו את הדרך הארוכה וחזרו הביתה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully