וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המשחק הזה מכאיב, הסיבוב השני יהיה קשה יותר"

13.12.2014 / 20:41

מאמן קרית שמונה על השמטת היתרון נגד עכו: "תיקו שכולו הפסד, אבל לא ניכנס לדיכאון ולא נערוף ראשים. היה סיבוב יוצא מן הכלל". חרזי: "עם אמונה ואומץ היינו נותנים גם את השלישי. ברק בכר מבחינתי כבר מאמן העונה"

one

עירוני קרית שמונה הוכתרה הערב (שבת) כאלופת הסיבוב הראשון, אבל עוד הרבה זמן לא תשכח כיצד שמטה יתרון של 0:2 נגד הפועל עכו וסיימה מולה ב-2:2. הקבוצה של ברק בכר ראשונה עם 29 נקודות כשמאזן ההפסדים שלה נקי, בעוד עכו עדיין מתחת לקו האדום עם 12 נקודות בלבד. במשחק עצמו אופיר מזרחי (14) ודויד מנגה (48) כבשו ראשונים, אבל רז שטיין בישל לחמדי סליחי שנגח את השער המצמק (59) וכבש בעצמו עם בעיטה נפלאה מ-16 מטר (75).

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
השער שלו לא הצליח להושיע. דויד מנגה/ברני ארדוב
"ביתרון 0:2 לא רציתי לסכן את רוג'רס קולה, אבל הייתי חייב לאחר איבוד היתרון להכניס אותו. המשחק הזה מכאיב ומאכזב, אבל זה מאחורנו. היה סיבוב יוצא מהכלל. אנחנו במקום הראשון ועל זה צריך לפרגן לשחקנים ולצוות"

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, אמר בסיום: "זה תיקו שכולו הפסד אחרי שהשגנו יתרון והמשחק היה נראה כבר גמור. כנראה שהרגשנו יותר מדי נוח וטוב עם עצמנו ונענשנו. חבל, זה כואב, אבל לא ניכנס לדיכאון ולא נערוף ראשים. אנחנו מסיימים במקום הראשון ונביט קדימה לקראת שבת".

על ההחלטות שקיבל אמר בכר: "ביתרון 0:2 לא רציתי לסכן את רוג'רס קולה, אבל הייתי חייב לאחר איבוד היתרון להכניס אותו. המשחק הזה מכאיב ומאכזב, אבל זה מאחורנו. היה סיבוב יוצא מהכלל. אנחנו במקום הראשון ועל זה צריך לפרגן לשחקנים ולצוות. אין ספק שהסיבוב השני יהיה קשה יותר. קבוצות מגיעות יותר דרוכות, ונעשה את הכול כדי להמשיך באותו הקצב. אנחנו מקווים להמשיך לפחות מבחינת הרמה באותה איכות".

על הקרב המשולש עם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב הוסיף בכר: "אנחנו לא מביטים על באר שבע למרות שאם היינו מנצחים, היה הפרש של שש נקודות. אם נאסוף את הנקודות שלנו, אנחנו לא נצטרך לבדוק מה עם האחרות".

עירוני קרית שמונה והפועל עכו נפרדו ב-2:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו לא מביטים על באר שבע למרות שאם היינו מנצחים, היה הפרש של שש נקודות. אם נאסוף את הנקודות שלנו, אנחנו לא נצטרך לבדוק מה עם האחרות". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין
"הבעיה בעכו שבמינימום טעויות משלמים מקסימום ומגיעים למקסימום מצבים וכובשים מינימום. אנחנו סובלים מנפילות נגד הקטנות ולא נגד הגדולות"

אלון חרזי, מאמן הפועל עכו, סיכם: "אם נהיה ריאלים, השער הראשון של קרית שמונה הגיע מטעות שלנו ובבעיטה הראשונה לשער. דברים כאלה מכניסים להלם ובמקרה כזה כל התוכניות לא יוצאות לפועל. ידענו שההצטרפות של מזרחי וקהת זה הכי מסוכן בקרית שמונה. במחצית ניסיתי לעורר את השחקנים שהיו בדיכאון שספגנו ממצב וחצי, אבל שוב ספגנו שער מהיר, אחד משערי השנה.

"הבעיה בעכו שבמינימום טעויות משלמים מקסימום ומגיעים למקסימום מצבים וכובשים מינימום. אנחנו סובלים מנפילות נגד הקטנות ולא נגד הגדולות. עם אמונה ואומץ היינו נותנים גם שער שלישי. כדי לחזור מפיגור צריך אמונה ועם שינוי טקטי הוספנו הנעת כדור וזה הוביל לשינוי. בלי קשר, בשבילי ברק בכר כבר מאמן העונה".

על מעמדו של חמדי סליחי, החלוץ הפורה של עכו, אמר חרזי: "לא הייתה פניה לגבי סליחי וגם אם תהיה זה לא אומר שהוא ישוחרר. אנחנו יודעים איזה איכויות יש לו ומה הוא יכול. יש לו יכולת כיבוש מדהימה, אבל צריך להוסיף תרומה גם של שחקנים

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
"לא הייתה פניה לגבי סליחי וגם אם תהיה זה לא אומר שהוא ישוחרר". חרזי/ברני ארדוב
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully