וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אנחנו בונים אופי לקבוצה, וגם תיקו זה בסדר"

13.12.2014 / 17:01

מאמן מ.ס. אשדוד לא התאכזב במיוחד מה-0:0 מול מכבי נתניה וסיכם את הסיבוב הראשון: "אנחנו במיקום יפה, אבל אני לא מתרשם מזה". יוסי מזרחי: "חסרה לנו הסיומת, אבל אני מרוצה מהקבוצה"

one

מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-0:0, במסגרת המחזור ה-13 והאחרון בסיבוב הראשון של ליגת העל. הקבוצה של יוסי מזרחי קופחה על ידי השופט מנשה משיח לאחר שפסל שער חוקי לחלוטין של לארי קאיודה בעקבות מסירה של ערן לוי.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
מרוצה מהנקודה. קלינגר/ניב אהרונסון

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי אמר בסיום: "הייתה חסרה לנו הסיומת וחבל מאוד. באופן כללי אני מרוצה מהקבוצה. לא ספגנו וגם היריבה לא הגיעה להזדמנויות, זה חשוב מאוד. אנחנו צריכים להשתפר ואז נהיה קבוצה טובה יותר".

כשנשאל על טעויות השיפוט, אמר מזרחי: "אני לא מדבר על שופטים עוד פעם".

מאמן אשדוד ניר קלינגר אמר: "המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת שלנו ולא תרגמנו את זה לשערים. במחצית השנייה המשחק לא התהפך, אבל היינו פחות טובים. אני מחלק את המשחק לשתי מחציות שונות, יכול להיות שזו העייפות וניתן על זה את הדעת. אנחנו בונים משהו על אופי, וזה דבר שנבנה. השחקנים לא נבהלים וגם תיקו זה בסדר.

"מבחינת מיקום, אנחנו במיקום יפה, אבל הוא מעניין רק את הטבלה ואת האוהדים, אני לא מתרשם מזה. אני חושב שצריך להיות עקבי מאוד בליגה הזו ולמשוך את המומנטום כמה שיותר זמן. זו ליגה צמודה מאוד ואני מקווה שנוכל להישאר במקומות 4-6 עד סוף העונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully