וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי חיפה: תורג'מן לא בסגל. סטנוייביץ' ישנה מערך?

הדרבי הראשון בסמי עופר ייצא לדרך בראשון (20:55, ערוץ 1 ו-HD). התלבטות בין ורד לאבוחצירא. מיצ'ל יפתח בגלל פציעת קובי מויאל. אצל האדומים, שוקרני אמור לחזור להרכב. עטר עדיין מתלבט בין סטיבן כהן, אוסטווינד וכיוואן

מחזור 13מחצית14/12/2014
הפועל חיפה
    0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 91. מכבי חיפה מובילה 25:41 בניצחונות ועוד 25 משחקים נגמרו בתיקו.

      * יותר ממחצית המשחקים שנגמרו בתיקו – 13 – היו משחקים שלא הובקעו בהם שערים.

      * הפרש השערים בדרבי הוא 96:135 למכבי.

      * כשהפועל מארחת זה 12:21 למכבי בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

      * הפרש השערים כשהפועל מארחת: 47:56 למכבי.

      * מאז שחזרה לליגת העל ב-09/10 הפועל ניצחה רק שני משחקי דרבי – ואת שניהם מכבי אירחה.

      * הפועל לא ניצחה דרבי שאירחה מאז עונת 95/96 – אז גברה 1:2 על מכבי משערים של ראובן עטר ועמיר תורג'מן. לזכות מכבי כבש סרגיי קנדאורוב.

      * אגב, אם ניכנס למיקרו: בששת המשחקים האחרונים המאזן הוא שני ניצחונות לכל קבוצה ושתי תוצאות תיקו.

      * יוסי בניון כבש רק בשני משחקי דרבי – אבל יש לו שלושה שערים (שניים ב-2:3 של מכבי ב-99/00, אחד ב-0:2 של מכבי ב-00/01).

      שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. ברני ארדוב
      כבש בשני משחקי דרבי בעבר. יעשה זאת שוב? יוסי בניון/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      בהפועל חיפה השלימו את ההכנות לקראת הדרבי כשבקבוצה יודעים שהפסד נוסף יביא לכך שהיא תסיים בוודאות את הסיבוב הראשון במקום האחרון בליגה, מה שעשוי להביא לזעזוע בצוות המקצועי. למרות שמכבי חיפה נחשבת פייבוריטית, בקרב השחקנים של הפועל קיימת התחושה שניתן יהיה לצאת עם נקודות מהמשחק כאשר גם המאמן ראובן עטר ניסה להחדיר זאת לשחקנים במהלך השבוע.

      מבחינת ההרכב, האדומים יצטרכו להסתדר ללא הקפטן טאדאס קיאנסקאס. לכן, עטר יעבור משיטת שלושת הבלמים לשיטה של ארבעה שחקני הגנה ומי שיחזור להרכב יהיה רועי שוקרני, שישחק עם קובי דג'אני ויובל שבתאי בקישור האחורי. מלבד זאת, נראה שעטר מתלבט בחלק ההתקפי בין הישאם כיוואן, סטיבן כהן ואור אוסטווינד כשאחד מהשלושה לפחות יפתח בהרכב. עוד נראה שעטר יעלה עם שני חלוצים, אך ייתכן שאחד מהשלושה יפתח בסופו של דבר במקום טוסיין ריקטס או מהראן לאלה.

      "דרבי הוא תמיד משחק חשוב", אמר שחקן בהפועל, "אבל עכשיו הוא חשוב עוד יותר בגלל המצב שלנו. כולם כבר מדברים עלינו כיורדת, אבל הליגה הזו צפופה וניצחון מקפיץ אותך ארבע מקומות, בעוד הפסד מוריד אותך מתחת לקו האדום. אנחנו יכולים לנצח ונעשה את המקסימום כדי להוכיח זאת".

      בחלק המינהלתי, בקבוצה כבר הבטיחו הכנסת שיא של המועדון ממשחק אחד והצפי הוא שכעשרים וחמישה אלף צופים, מתוכם 6000 אדומים, יגיעו למשחק. במועדון התכוננו כל השבוע גם בשיחות ופגישות עם המשטרה לאפשרות שאוהדי מכבי חיפה יקנו כרטיסים ליציע הצפוני, המיועד לאוהדי הפועל חיפה. במשטרה הבהירו שלא יאפשרו כניסה של אוהדים של מכבי ליציע הצפוני, גם אם לאלו יהיו כרטיסים ליציע זה.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      חיים מגרלשווילי שחקן הפועל חיפה (מימין) לצד מהראן לאלה. ברני ארדוב
      יצליחו להפתיע? מגרלשווילי ולאלה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      במכבי חיפה סיימו את ההכנות לקראת משחק הדרבי, שיהיה הראשון בהיסטוריה שיתקיים ב"סמי עופר". אלכסנדר סטנוייביץ', שהפסיק עם מדיניות המהפכות במחזורים האחרונים ומשתדל לייצב את ההרכב שלו, מתלבט האם לבצע שינוי עיקרי אחד בהרכב אחרי ההפסד לקרית שמונה – עידן ורד נמצא בכושר מצוין במשחקים האחרונים וייתכן שיעלה בהרכב על חשבון שמעון אבוחצירא.

      הדבר הזה עשוי להוביל את סטנוייביץ' לשנות לראשונה את המערך שלו ולפתוח עם חמישה קשרים. גם מיצ'ל, שאמור לעזוב את הקבוצה בינואר, צפוי לפתוח בהרכב. הסיבה: במועדון לא רוצים לסכן את קובי מויאל למרות שערך אימון מלא. מויאל לא ייכלל בסגל יחד עם שמואל שיימן, שרואה את הקבוצה בעיקר מהיציע. על הספסל ימתינו גם רובן ראיוס ומוחמד כליבאת, שנכנס לסגל על חשבון אלון תורג'מן. טאלב טואטחה ואייל משומר ימשיכו כמגנים.

      לפחות 17 אלף אוהדי מכבי אמורים להגיע לדרבי הזה ויאכלסו את היציע הדרומי והמזרחי. גם היציע הצפוני העליון יעמוד לרשות האוהדים. המשטרה תנסה למנוע מצב שבו אוהדי מכבי חיפה ינסו לחדור את היציע הצפוני התחתון, ובכך להתחכך עם אוהדי הפועל. במשטרה הדגישו כי אוהד מכבי שייכנס ליציע הזה ייצא בליווי שוטרים, וכספו לא יוחזר.

      הסטטיסטיקה שפורסמה באתר הרשמי מצביעה כי במשחק הנוכחי יכולים להשתתף מצד מכבי 15 כדורגלנים שכבר שיחקו בעבר במשחק דומה לעומת שישה שחקנים בלבד של ה"אדומים". הכדורגלן הפעיל המופיע כיום בהפועל, הבלם אושרי רואש, שיחק הכי הרבה בקבוצתו (10 פעמים) מול הירוק וממול זהו גוסטבו בוקולי עם שמונה משחקי ליגה נגד הפועל.

      עידן ורד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      נמצא בכושר טוב. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      הפועל חיפה: אושרי רואש

      בהיעדרו של קיאנסקאס, רואש יצטרך להוכיח מנהיגות. השחקן, ששנים מדברים עליו כזה שצריך להפוך לסמל של הקבוצה, יצטרך להראות בדרבי שהוא אכן כזה. רואש יהיה צריך לעצור את ההתקפה של מכבי כדי לאפשר לחלק ההתקפי לעשות את שלו ולייצר הפתעה שתוריד הרבה לחץ שקיים במערכת.

      מכבי חיפה: מיצ'ל

      כבר ראינו הכול בכדורגל, גם את ההחלטה להשאיר ברגע האחרון את אדין צוצאליץ' במכבי חיפה. הקשר הספרדי כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, וישחק בראשון רק מכיוון שקובי מויאל פצוע והמאמן סבור שלשחק עם גוסטבו בוקולי ועטאא ג'אבר יחד מהווה סיכון מסוים. הופעה גדולה של מיצ'ל עשויה לשנות לסטנוייביץ' את המחשבות, למרות שכרגע הוא נעול על שחרור הקשר שלו. האם דווקא בדרבי נראה את הקשר האחורי האגרסיבי מחטאפה, או את זה שהגיע לישראל ועדיין מתקשה להתאקלם?

      עדכון ראשון: 16:11

      רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      חוזר להרכב. שוקרני/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 22250

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully