וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של אדריאן פיטרסון לא התקבל: "ייתכן שאפרוש"

13.12.2014 / 14:55

השחקן לא יוכל לשוב עוד השנה למגרשים ויורה: "לא רוצה להיות חלק מארגון שמתייחס אלי ככה. איך ריי רייס כן חזר אחרי מה שעשה?" על הפרק: פרישה והתמודדות במשחקים האולימפיים

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Tom Gannam, AP
לא נראה אותו יותר על מגרש הפוטבול? פיטרסון/AP, Tom Gannam

האם לא נראה את אדריאן פיטרסון יותר על מגרשי ה-NFL? אם להאמין לשחקן, זו אפשרות. אתמול (שישי) דחה בורר בעניינו את הערעור בהשעייתו, ולפיכך לא יורשה לחזור למגרשים עד תום העונה. בנובמבר פיטרסון הושעה לכל עונת 2014 בשל הכאת בנו, ערער והבורר לא קיבל את עמדותיו.

"אני חושב שהם מטפלים בסיטואציה בצורה שגויה לחלוטין", אמר פיטרסון, "אני חושב שעשו ממני דוגמה. אני אוהב את ריי רייס, אני חושב שהוא צריך לשחק - אבל איך יכול להיות שהוא קיבל אישור לשחק לפני? הם בוודאות רצו בורר שיפסוק לצד שלהם".

בראיון ל-ESPN הוסיף הרץ האחורי: "שקלתי פרישה, גם ככה הרווחתי 8 מיליון דולר העונה, אוכל להשקיע אותם בעסקי הנדל"ן שלי בטקסס. חיים רק פעם אחת ויש דברים אחרים שאני רוצה לעשות. אל תטעו, אני אוהב לשחק פוטבול, אבל זה יותר עמוק מזה. למה שאהיה חלק מארגון שמתייחס לשחקנים שלו ככה?". הוא גם ציין כי הוא מתכנן לתבוע את ה-NFL, וחלק ממטרותיו הן להתחרות בריצות 200 ו-400 מטר במשחקים האולימפיים ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully